- This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Matlagning och Recept › Mr Johannsons / Johanssons krog.
Det ena ligger vid stigs center, det andra på andra sidan vägen.
Vilket rekommenderas och hur länge har dom lunchbuffé på lördagar?
Det verkar som Mr Johannsons har Mongolian bbq senare på kvällen, åker lunchrätterna i form av sushi och svensk mat undan då?
(Det är valmöjligheten jag attraheras av)
ÅÅÅHH! Världens största buffe, iaf som jag har sett! Dom har ju i princip allt. Jag va där iaf en vardag på lunch så resten åhller jag tyst om
Bra! Funderar på att klämma in Sveriges Starkaste i trollhättan innan, men får se hur vädret blir.
Någon mer som är på ett Bodymeet på lördag på MR johanssons?
Hade gärna hängt på! Finns inte mycket som slår en buffe men kan tyvärr inte i helgen! Komemr dock käka buffe så det skriker om det i Halmstad istället.
Men 31/7 är det Buffedags igen med MM Sports, syns då istället… Ätartävling?
Jag kom, jag såg, jag segrade… jag grät dagen efter med tanke på vikten.
Hur gick erat ätande på Mr Johanssons Albin och Flessa?
Har läst Albins blogg och sett alla lyxiga bilder, såg sjukt gott ut men såg ingen Flessabild.. :what:
Har läst Albins blogg och sett alla lyxiga bilder, såg sjukt gott ut men såg ingen Flessabild.. :what:
Flessa lämnade tyvärr återbud pga sjukdom… blev att jag och herr.Lagström åkte ner efter SSM i trollhättan.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY