någon med ett bra recept på shake?

Home Forums Matlagning och Recept någon med ett bra recept på shake?

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

hej! tänkte höra om det är någon som ahr nåt bra recept på någon god shake/smoothi med frukt,bär grönsaker osv. alltså en nyttig shake som man kan ha till mellanmål.

Mvh Ralle

kesella mjölk och valfria bär
    jägarns fint att ha vaniljyoghurt i oxå men då blir det lite mer kalorier går att toppa med kanel och lr psylliumfrö

en burk kesella, lite funlight, lite jordgubbsprotein, lite vatten. Släng allt i en shaker och skaka loss.

ralle12 wrote:
    hej! tänkte höra om det är någon som ahr nåt bra recept på någon god shake/smoothi med frukt,bär grönsaker osv. alltså en nyttig shake som man kan ha till mellanmål.

Mvh Ralle

Du är asså kungen av att starta nya trådar på gamla ämnen som tagits upp 1000 gånger

Min personliga bulkdryck:

3 skopor choklad glass
    2 ägg
    1 dl torr mjölk (46g)
    4-7dl mjölk

Mixa detta och du får en otroligt god milkshake :up:

Under bulk brukar det bli minst 2st om dagen

men herregud allt har tagits upp 1000 grr men det finns ju inget nytt o prata om. om ni tycker alla är så tjatiga och att alla slänger upp gamla saker hela tiden om alla skulle lyda er skulle inte några ny trådar komma. + att ni säger att det dragits upp 1000 ggr kanske är sant, men det kanske har kommit nån ny nyhet inom området. och då kan man skriva upp det i den nya tråden då istället för att skriva upp den på nån gammal tråd på sidan 6 som nån aldrig kmr kolla i en då! så resonerar jag! tack j.v.k och sicke som hålelr sig till ämnet o inte tjatar om att det dragits upp 1000ggr!

ok sry visste inte att den kom på första sidan då…

my foll, men ska skärpa mig och kolla in jag postar i fortsättningen.

Du kan söka och läsa gamla trådar med samma fråga.

JeppeAndersson wrote:
    Du kan söka och läsa gamla trådar med samma fråga.

Och du kan läsa vad andra redan skrivit, så slipper du upprepa dig med samma svar.

1 banan
    1 burk kesella lätt
    1 paket hallon/blåbär
    + massa is
    + lite mjölk om det behövs

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.