PAM Spray

Home Forums Matlagning och Recept PAM Spray

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • Author

Jag efterlyser något ställe, helst i Göteborg (förutom Ica Focus) där man kan köpa Pam Cooking Spray. En helt underbar produkt enligt min mening! Eller om nån kanske vet vart man kan beställa det. Det blir så j-kla dyrt att köpa det på Focus hela tiden!!

Eller nån kanske vet om nån likartad product som inte kostar skjorta, =)

Ha det gott

Mvh Sebbe

Zebaztian wrote:
    Jag efterlyser något ställe, helst i Göteborg (förutom Ica Focus) där man kan köpa Pam Cooking Spray. En helt underbar produkt enligt min mening! Eller om nån kanske vet vart man kan beställa det. Det blir så j-kla dyrt att köpa det på Focus hela tiden!!

Eller nån kanske vet om nån likartad product som inte kostar skjorta, =)

Ha det gott

Mvh Sebbe

MM-Sports har i sin butik!

Tjena Tobbe!

Har de det nu igen? För de hade det fram till förra sommaren men sen slutade det med det.. Men jag skall kolla upp!

Du använder det istället för smör eller olja i stekpannan, bara ett par tryck spray o du slipper onödiga kcal och att maten fastnar i pannan :)

OBH Nordicas spray fyller man med egen olja (alltså inte kalorifri och maten fastnar ibland, hehe) om det är den sprayen jag tänker på.. Pam spray är en ”färdig” produkt.. Pam spray är det alla byggare använder i filmerna, ett ”perfekt” exempel är ronnie colemans filmer..

Mvh

Det är liksom inte ”olja” i den.. Vettifaan vad det är i egentligen.. Info finns på
    [www.pam4you.com] om du vill veta mer =)

Robert Svensson wrote:
    Så oljan skiljer sig alltså? Låter ju användbart. Är ett helvete ibland när det fastnar.

Det är inte olja, det är 5-56 smörjmedel :P

Zebaztian wrote:
    Tjena Tobbe!

Har de det nu igen? För de hade det fram till förra sommaren men sen slutade det med det.. Men jag skall kolla upp!

Jag var inne och frågade om den i januari, men fick till svar att de ej skulle ta in den igen. Har letat men inte hittat mer än på Focus tyvärr…

muscleshop säljer den.

endast 7 kcal per sprut? de va sjukt!! beställde 3 st 8)

HAr sett den på muscleshop men den kostar lika mycket som på Ica Focus i göteborg.. Plus frakt då så det blir dyrare..

Var i stockholm finns denna produkt att köpa då?

Hej,

muscleshop har det.

Men det är den lilla muscleshop har va? Och då kostar det lika mkt som på t ex Ica focus i gbg..

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.