Pastatips!

Home Forums Matlagning och Recept Pastatips!

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

Jag har kommit på att pasta, rökt skinka och pesto, speciellt den röda, är suuupergott ihop!!! :P :up:
    En bra måltid om man har lite tid, för det går snabbt oxå! :)

mariia wrote:
    Jag har kommit på att pasta, rökt skinka och pesto, speciellt den röda, är suuupergott ihop!!! :P :up:
    En bra måltid om man har lite tid, för det går snabbt oxå! :)

Smakar utmärkt, håller med.

o har man ingen skinka funkar det med tonfisk oxå:emo-thumb

Jag kör med den gröna peston, mini keso och ibland även rökt kalkon, och ketchup :D

Lina wrote:
    Jag kör med den gröna peston, mini keso och ibland även rökt kalkon, och ketchup :D

Haha de lät gott, tills jag kom fram till ketchupen… ;)
    Men de andra sakerna ska ja iaf prova! :emo-thumb

Lina wrote:

Gör nästan likadant, fast jag har avokado i istället för ketchup :P

mariia wrote:
    Haha de lät gott, tills jag kom fram till ketchupen… ;)
    Men de andra sakerna ska ja iaf prova! :emo-thumb

Hihi :D Jag gillar ketchup jag

Jag föredrar att tillsätta oliver och soltorkade tomater i pastarätten. Gärna att mixa det eller hacka i små bitar, så att det smälter in och avger mer smak. Osten får inte glömmas heller. Köp er några schyssta lagrade ostar och toppa det hela med olivolja och peppar.

Sleepr wrote:
    Jag föredrar att tillsätta oliver och soltorkade tomater i pastarätten. Gärna att mixa det eller hacka i små bitar, så att det smälter in och avger mer smak. Osten får inte glömmas heller. Köp er några schyssta lagrade ostar och toppa det hela med olivolja och peppar.

Låter ju väldigt gott! :P

Koka bandspagetti, låt rinna av. Blanda ner grön pesto, lite olivolja, en burk tonfisk, en pressad vitlöksklyfta, en näve rostade solroskärnor samt skivade, soltorkade tomater. Smaka av med en nypa vitpeppar och lite flingsalt, toppa med ruccola och körsbärstomater. Inte så fettsnålt, men väldigt enkelt och gott.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.