Pizza utan ost?

Home Forums Matlagning och Recept Pizza utan ost?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 63 total)
  • Author
    Celox wrote:
    Brödet är godast på en pizza,osten kan man minska dubbelt istället för att ta bort den.
    Äter man pizza då ska det smaka pizza,om man inte är sugen på pizza då kan man äta något annat istället.

Precis, förstår inte riktigt meningen med att käka pizza om man ska ta bort det goda? Självklart käkar jag inte pizza utan bröd, utan med allt+extra ost så att man inte riskerar att bli för mager…lägger inte på mig nåt fett iaf:D

tackar så hemskt mycket för alla BRA inlägg, jag vet inte hur jag gör imorn men de ordnar sig. Tänkte klicka över lite keso i någon kant här hemma med ( jag älskar keeeso ).

Niklas Sjöö: visst har jag ÄS, men 5år har nu gott sen min pizza bit å jag VILL ha en, dags att utmana psyket. Däremot kanskle jag ska beställa liiiite ost eller inget alls. Vi får se :) Går denna pizza bra kommer de bli nog någon pizza i månaden, ja kanske veckan med eftersom jag bulkar.

Men iaf, tack för era svar, fick jag behövde :)

Osten är ju det goda, det ska kladdigt. Tänk på att ost innehåller mycket protein också, dessutom kompletterar ostens protein det som finns i degen.

Hemmagjord pizza med 5%ig ost.
    Mums

Vincent Qvarfordt wrote:
    Hemmagjord pizza med 5%ig ost.
    Mums

Jag föredrar en slaffsig kebabpizza med extra sås och pommes på. Så att man står sig en stund.

Nästa gång jag beställer pizza ska ja ta en utan ost sen ska jag riva lite västan 5% strö på och in i varmluftsugnen lite snabbt.

isterbuk wrote:
    Nästa gång jag beställer pizza ska ja ta en utan ost sen ska jag riva lite västan 5% strö på och in i varmluftsugnen lite snabbt.

Bra idé.

Rädda oss från fettet någon!

Varför skulle de inte gå utan ost?
    Kör alltid utan ost.

Kyckling
    Räkor
    Kräftstjärtar
    Lök
    Annanas
    Champinjoner
    Curry krydda
    Oxfilè

funkar hur bra som helst….
    Testa o undersök istället för att tveka.

013 wrote:
    Varför skulle de inte gå utan ost?
    Kör alltid utan ost.

Kyckling
    Räkor
    Kräftstjärtar
    Lök
    Annanas
    Champinjoner
    Curry krydda
    Oxfilè

funkar hur bra som helst….
    Testa o undersök istället för att tveka.

det där lät som en jäkla grym pizza

Snart ska jag iväg å äta min första pizza”jävel” på 5år, mums för bulkning. Fatta va de vattnas i munnen eller?? Fast de blir utan ost, å så slänger jag på keso hemma.

LyftarBruden wrote:
    Snart ska jag iväg å äta min första pizza”jävel” på 5år, mums för bulkning. Fatta va de vattnas i munnen eller?? Fast de blir utan ost, å så slänger jag på keso hemma.

Smakade den bra? ;)

Stenberg wrote:
    Smakade den bra? ;)

åhhhå gode din skapare. :( Du anar fan inte. det var rena upplevelsen, när jag kom innan för ytter dörren började de vattnas i munnen och nej pizzan blev inte alls torr. Slängde upp en bild här på den, på ”matbilder” tråden.
    Nä de va gott å kändes till och med nyttigt, så de blir en till pizza i veckan :up:

Perra_mja wrote:
    Rädda oss från fettet någon!

Du har jävligt vettiga inlägg du. Varför kan man inte beställa en pizza utan ost? Inget fel i det. Endel pizzerior lägger ju på alldeles för mycket ost desutom, smakar ju bara ost, och man får tugga som tuggummi… INTE GOTT! Fan osten är ju det feta på pizzan, 500kcal från ost…blä!

Jag blev inspirerad!! Ska banemig testa att beställa en pizza utan ost och sedan med extra kött på!! Ska smaka gott efter ngt träningspass!!

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 63 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.