Home › Forums › Matlagning och Recept › Pizza utan ost?
Bra då är vi överens. Men jag tycker överhuvudtaget att 5% konkret är onödigt att nämna. Ost är ett nyttigt och gott livsmedel, punkt.
Energimängden och proteinmängden kan ju ändras hit och dit helt beroende på vad man äter i övrigt. Inget påhopp nu alltså, jag menar inget illa, jag är inte elak, du behöver inte vara ledsen etc. etc.
Den blir såklart torrare, men försök ha ingredienser på pizzan som får den att inte bli lika torr.
Dags för folk att vakna till snart.. Vi är grundlurade sedan de senaste 30 åren. Kolhydrater (särskilt stort problem är all fruktos från strösocker) ligger bakom problem som övervikt, diabetes, högt blodtryck, plack i blodkärlen, magproblem, hudproblem etc, etc.
+1. Minskad motion och rörlighet i vardagslivet är en minst lika viktig faktor. Både morfar och farfar var bönder och åt mängder med kolhydrater i form av mestadels potatis och en hel del kakor o socker, men rörde sig och arbetade med kroppen hela dagarna. Karlar hårda som yxskaft båda två, och lever än idag och mår fint.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY