Home › Forums › Matlagning och Recept › Protein- och kolhydratdrink, recept efterfrågas
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 januari, 2010 at 21:33 #543311Anonym anvandareMemberTommy Ivarsson wrote:Tror Vedder drog till med ett macho randomnamn som säkerligen skulle fungera hur bra som helst.
Om det finns någon produkt med exakt det namnet vet jag inte. Men ordet ”Anabolic” förekommer i helt vanliga proteinpulver och min poäng är den att jag knappast tycker det är lika konstigt som Flessa att alla inte vet lika mycket om kosttillskott.
Jag tycker inte det är en självklarhet att var och en har koll på vad whey är. Så oavsett namn tycker jag det är fullt rimligt att man som förälder är lite tveksam. Bara man är öppen för att lära sig vad det egentligen är och öppen för att revidera sina förutfattade meningar.
11 januari, 2010 at 21:51 #543312Anonym anvandareMembermalawiglenn wrote:gå in på protein det är första stora produkten längst upp på sidan hur man man missa?Maximal muskeltillväxt – dygnet runt!
Pro Nutrition nya Anabolic Protein är ett perfekt allroundprotein. Framtaget att användas vid såväl träning, mellanmål och kvällsmål. Oavsett tidpunkt levererar Anabolic Protein maximal muskeltillväxt!
Ja nu var det förvisso en annan produkt vid namn ”Anabolic Muscle Gainer” som omtalades. Det var just den jag inte hittade då den enligt namnet bör vara just en gainer och inte ett rent proteinpulver.
Men nog om det!
12 januari, 2010 at 14:10 #543313Anonym anvandareMemberVill bara skjuta in här så jag inte får ett för nersmetat namn här på forumet, mitt förra inlägg var menat som ett skämt.
Mvh.
12 januari, 2010 at 14:29 #543314Anonym anvandareMembertestar mina första protein smoothies..
här e dagens…som smakade väldigt bra …
3 ägg, 1dl vanilj yoghurt (skogsbär), 3dl mjölk, 1dl proteinpulver(jordgubbsmak)
blev totalt 800ml med ca 60g protein…12 januari, 2010 at 17:42 #543315Anonym anvandareMemberFlessa wrote:Råa ägg hoppas jag inte det är du har i ”drinken”?..…
jeps råa ägg…är d nå fel med d?
12 januari, 2010 at 17:44 #543316Anonym anvandareMemberFlessa wrote:nej det säger jag abolut inte. Men det jag menar är att man borde läsa på lite mer om det tillskott man säger är ren BS, innan man väl gör det.No offence.
Nej så skrev du inte utan du förvränger och ändrar i takt med att du blir emotsagd. Stå för vad du skriver någon gång.
Vi lämnar detta nu.
12 januari, 2010 at 18:28 #543317Anonym anvandareMemberEddie och flessa påminner lite om mina päron efter 20 år tillsammans:D.
12 januari, 2010 at 21:02 #543318Anonym anvandareMemberFlessa wrote:Sjukdomsrisk, plus att du tillgodogöra dig bara omkring 50% av proteinet när du dricker dem råa. jag skulle aldrig göra det.oki … d vart lite dåligt med endast 50%
får testa med kokta ägg..
12 januari, 2010 at 21:22 #543319Anonym anvandareMemberfredrik92a wrote:Eddie och flessa påminner lite om mina päron efter 20 år tillsammans:D.Du behöver dra diskussionen vidare. Jag ifrågasatte bara som jag alltid gör när jag tycker någon har fel. Och i just Flessas fel kan jag inte hjälpa att jag oftare tycker det än andra medlemmar.
12 januari, 2010 at 21:58 #543320Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Du behöver dra diskussionen vidare. Jag ifrågasatte bara som jag alltid gör när jag tycker någon har fel.
Och i just Flessas fel kan jag inte hjälpa att jag oftare tycker det än andra medlemmar.Eller så vet vi att du kommer påpeka något och vi andra håller oss undan.
Inom kost är du ju onekligen en av de mest lärda på denna brädan så hatten av för det!13 januari, 2010 at 08:03 #543321Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Du behöver dra diskussionen vidare. Jag ifrågasatte bara som jag alltid gör när jag tycker någon har fel. Och i just Flessas fel kan jag inte hjälpa att jag oftare tycker det än andra medlemmar.Ok, tyckte själv att era samtal kan beskrivas med ordet ”bjäbbande”, och att du går på flessa mkt hårdare än dom andra personerna som aktivt skriver på detta forum.
13 januari, 2010 at 08:15 #543322Anonym anvandareMemberfredrik92a wrote:och att du går på flessa mkt hårdare än dom andra personerna som aktivt skriver på detta forum.Jag förklarade ju varför. Håller sällan med när han enstaka gånger skriver annat än rena upprepningar och ”+1-inlägg” av vad jag eller andra redan skrivit.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.