Home › Forums › Matlagning och Recept › Rissoppa Thaistyle (deff)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 mars, 2007 at 16:56 #901035Anonym anvandareMembersh0w wrote:I och med att man använder mkt gas spis i thailand så är värmen mkt högre och effektivare.. så låt säga 5-7 min för att reda ut saken !
”Khao tom gai” heter rätten Mums! hehe…Tack
24 mars, 2007 at 18:51 #901036Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Det är väl klart att man gör, jag menar mer över lag.. Verkar dumt att rekomendera något som inte stämmer….Du verkar rätt dum…:frust:
Skär du minimala bitar blir de ju färdiga på 2 minuter.
Gissar att du inte är en klippa i köket direkt.24 mars, 2007 at 21:45 #901037Anonym anvandareMemberAn1diot wrote:Du verkar rätt dum…:frust:
Skär du minimala bitar blir de ju färdiga på 2 minuter.
Gissar att du inte är en klippa i köket direkt.Haha, alltså ni tolkar bara mig så fel. Det hela är bara ett stort missförstånd.
När jag gör kycklingbitar gör jag tydligen ganska stora för jag brukar koka dem i iaf 10 min.
Jag ville helt enkelt bara förtydliga det hela, rå kyckling är väl inte något man föredrar.
Förövrigt är jag ganska duktig i köket24 mars, 2007 at 22:53 #901038Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Tackanytime darling :nod
25 mars, 2007 at 10:21 #901039Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Haha, alltså ni tolkar bara mig så fel. Det hela är bara ett stort missförstånd.
När jag gör kycklingbitar gör jag tydligen ganska stora för jag brukar koka dem i iaf 10 min.
Jag ville helt enkelt bara förtydliga det hela, rå kyckling är väl inte något man föredrar.
Förövrigt är jag ganska duktig i köketDå borde du väl skrivit det från början istället för att påstå att receptet inte funkar.
25 mars, 2007 at 10:31 #901040Anonym anvandareMemberJag har aldrig påstått att receptet inte funkar, det låter jättegott och jag hade tänkt prova det inom det snaraste. Allt jag undrade var om det verkligen räkte att koka kycklingen i 5 min, en fråga man egentligen bara hade behövt svara ja eller nej på!
25 mars, 2007 at 11:06 #901041Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Jag har aldrig påstått att receptet inte funkar, det låter jättegott och jag hade tänkt prova det inom det snaraste. Allt jag undrade var om det verkligen räkte att koka kycklingen i 5 min, en fråga man egentligen bara hade behövt svara ja eller nej på!Självklart är det inte LAG på att koka kycklingen i 5 minuter.
Alla kokar sin kyckling så länge de tycker är rimligt, men det förstod nog alla utom du.25 mars, 2007 at 14:05 #901042Anonym anvandareMemberHahaha, ni är för roliga…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.