Snabb frukost!

Home Forums Matlagning och Recept Snabb frukost!

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 16 through 23 (of 23 total)
  • Author
    Killer wrote:
    Blandar 2 dl havregryn, en banan, lite sojamjöl och protein. Mixar detta med vatten.

Snabbt och hyffsat gott

Som en slags ”smoothie” då eller? Eller äter du det som gröt? Har ett paket sojamjöl som inte har kommit till så mkt användning här förstår du. Hur mkt sojamjöl har du i ca?

Man kan ju alltid ha köksapparaterna på timer på morgonen. Då har man ju klart kaffe, ägg, gröt mm när man stiger upp.

3dl havregryn 2 matskedar udos 6 dl mini mjlölk 1 dl whey 100
    Mixa och drick !!!

Swedin

Swedin wrote:
    3dl havregryn 2 matskedar udos 6 dl mini mjlölk 1 dl whey 100
    Mixa och drick !!!

Swedin

vadär udos för något?:what:

__P wrote:
    Kör inte magen ihop om du käkar havregryn ”råa” ?

Om man har problem med att grynen sväller i magen så går det ju också bra med rågflingor tycker jag, eller 50/50..

2 dl Havregryn + vatten
    micra 2 min
    Häll i 250g kvarg
    in i micron en halv min till och sen är det bara att ösa på med kanel, russin, nötter, frukt eller vad man känner att man behöver. Mättar sjukt bra och sjukt gott!

Glömde ju lägga till kanel ju !!! (viktigt och gott)

Udo´s oil = bra :)

Nä magen funkar helt ok på mig, men är man känslig ska man nog hålla sig till gröt !!
    Svårt att få i sig bara och det tar tid !!!

Ha en jätte bra sommar

Swedin

2-3 dl havregryn yohgi. linnfrön, solrosfrön,russin sen kör ja ner rapsolja. fett!! som inte är onytigt och de smakar knappt nånting. häller i de för att gå upp mer i vikt vilket man gör sen brukar ja käka macka lingon grova och ost. 1 glas jouice och några glas mjölk. men det är ju mest för att man ska öka vikt. vilket i början kändes som en omöjlig grej men sköter man frukost middag och sina kost tillskott så går de bara bra. man måste ge sig fan på att äta riktigt. 1 timmer efter frukosten brukar ja ta min Stora shake. 3 skopor rent protein plus 3 skopor rena kolhydrater.. egen blandning.

Viewing 8 posts - 16 through 23 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.