steka fryst kycklingfile

Home Forums Matlagning och Recept steka fryst kycklingfile

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 32 total)
  • Author

Jag kokar fryst kyckling ja :up: lite kryddor bara o koka i ca 20-25 min på hög värme.
    Blir saftig o god..

haha vilket problem hur man får kycklingen tinad

En riktig byggare steker inte sin kyckling utan tillagar den i ugnen! :bb2:

willys i mina trakter har fått in färdigstekta kycklings fileer (smörgås kyckling eller något sånt heter det) som de har strimlat och fryst,
    kostar 47 kr kilot medans eldorados frysta kyckling fileer kostar 45kr , men e inte färdiga,, betalar lungt dom kr extra för att få det klart.. slippa laga till skitet e fan guld värt,

Micron !

Micke-S wrote:
    willys i mina trakter har fått in färdigstekta kycklings fileer (smörgås kyckling eller något sånt heter det) som de har strimlat och fryst,
    kostar 47 kr kilot medans eldorados frysta kyckling fileer kostar 45kr , men e inte färdiga,, betalar lungt dom kr extra för att få det klart.. slippa laga till skitet e fan guld värt,

Herrejävlar, jag måste åka till Willys! :P

Fyller diskhon med hett vatten. Lägger dom frysta kycklingfiléerna i fryspåsar och ner i vattnet. Fyller på med nytt hett vatten vid behov. Går snabbt.

mikron sen in i ungen med massa kryddor på Mums

mattiasson wrote:
    mikron sen in i ungen med massa kryddor på Mums

Stackars barn, säger jag.:(

Jon Larsson wrote:
    Stackars barn, säger jag.:(

Nej det är ju jätte gott :D.. tina den lite i mikron senare krydda ordentligt och in i ungen kan inte bli godare :D

mattiasson wrote:
    Nej det är ju jätte gott :D.. tina den lite i mikron senare krydda ordentligt och in i ungen kan inte bli godare :D

Vi lägger ner nu innan vi blir bannade.:D

Haha okej :D

AndreasP wrote:
    En riktig byggare steker inte sin kyckling utan tillagar den i ugnen! :bb2:

Sant!
    Själv har jag säkert 10 olika super goda recept som jag kan dela med mig av om nån vill ha.

Fördelen med att köra i ugnen är ju att maten sköter sig själv å man kan göra annat undertiden.

Elofsson wrote:
    Sant!
    Själv har jag säkert 10 olika super goda recept som jag kan dela med mig av om nån vill ha.

Fördelen med att köra i ugnen är ju att maten sköter sig själv å man kan göra annat undertiden.

Dela med dig av några recept, är du snäll. Tack på förhand.

ops, felpost!

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 32 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.