Home › Forums › Matlagning och Recept › Till er som inte gillar smaken av tonfisk
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 juli, 2008 at 22:57 #739088Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:[/B]
Ger mig fan på att du lyckas skapa något som kommer att få det att vattnas i munnen på oss andra i Matbildstråden.:happy:
Haha vi får väl hoppas :up:
5 augusti, 2008 at 01:04 #739089Anonym anvandareMemberMen alltså. Varför äta något som inte är gott från första början?
Sluta lägg ned så mycket tid och energi på att tvinga i er något som ni inte ens tycker är gott; lägg istället hälften av den energin på att hitta något godare med samma näringsinnehåll så blir ni dubbelt så lyckliga människor. Enkel matte.5 augusti, 2008 at 01:50 #739090Anonym anvandareMembercj_je wrote:Som rubriken lyder så har jag ett litet tips till er som inte gillar smaken av tonfisk.
Nämligen att mixa ihop en burk tonfisk med några deciliter
apelsinjuice. Bara att svepa Ju mer finfördelad fisk desto bättre.
Det låter inte speciellt gott, jag vet.
Men tonfisken får en väldigt ”neutral” smak. Själv föredrar jag färskpressad kvalitétsjuice men det duger nog med de flesta sorter. Klart värt att prova. Jag hoppas och tror att ni inte kommer bli besvikna.jag har ett tips. gillar man inte tonfisk så äter man inte tonfisk. finns en massa annan mat man kan äta.
5 augusti, 2008 at 10:17 #739091Anonym anvandareMemberVärst vad alla var hayters här….
Då vågar väl inte jag berätta om när jag mixade kokt smörgåsskinka, Whey 80 jordgubb & mjölk?
5 augusti, 2008 at 14:11 #739092Anonym anvandareMemberFlexMasterMick wrote:Värst vad alla var hayters här….Då vågar väl inte jag berätta om när jag mixade kokt smörgåsskinka, Whey 80 jordgubb & mjölk?
Har du inga tänder?
5 augusti, 2008 at 14:22 #739093Anonym anvandareMemberVarför tänder när man har mixerstav?
5 augusti, 2008 at 15:04 #739094Anonym anvandareMemberFlexMasterMick wrote:Varför tänder när man har mixerstav?Varför vara vuxen om man lever på barnmat?
10 augusti, 2008 at 21:42 #739095Anonym anvandareMemberEtt annat tips för er som inte gillar tonfisk är att steka den tillsammans med hackade tomater, vitlök, lök, oliver, massa kryddor o lite chilisås + sås från oliverna. Liknar köttfärssås fast med ”medelhavsstil”. Try it!
10 augusti, 2008 at 21:58 #739096Anonym anvandareMemberEvita wrote:Ett annat tips för er som inte gillar tonfisk är att steka den tillsammans med hackade tomater, vitlök, lök, oliver, massa kryddor o lite chilisås + sås från oliverna. Liknar köttfärssås fast med ”medelhavsstil”. Try it!Det lät faktiskt riktigt gött, ska provas framöver, kommer slänga i en finhackad spansk peppar och några rökta ostron också.
11 augusti, 2008 at 00:42 #739097Anonym anvandareMemberInsulinus wrote:Det lät faktiskt riktigt gött, ska provas framöver, kommer slänga i en finhackad spansk peppar och några rökta ostron också.”slänga i några rökta ostron” lät dyrt, men ack så gott.
11 augusti, 2008 at 03:51 #739098Anonym anvandareMemberInsulinus wrote:Det lät faktiskt riktigt gött, ska provas framöver, kommer slänga i en finhackad spansk peppar och några rökta ostron också.Menar du inte rökta musslor?
19 augusti, 2008 at 18:52 #739099Anonym anvandareMembermeeper wrote:Menar du inte rökta musslor?Menar du inte rökta mixerstavar?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.