Home › Forums › Matlagning och Recept › tips på enkla, nyttiga recept?q
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 februari, 2007 at 22:56 #86607Anonym anvandareMember10 februari, 2007 at 22:56 #911961Anonym anvandareMember
Hallo!
På måndag är tanken att vändningen i mitt liv ska ta fart.
Även jag hakar då på det beryktade ”Body for LIFE” , och ja är minst sagt peppad o motiverad efter o ha läst boken, och sett filmerna.
Sitter nu o planerar mat inköpen, samt vad jag ska laga iordning (frukost lunch middag) under veckorna.
Tar gärna emot alla möjliga tips o recept! får gärna va relativt enkelt o göra (nej, ja har inte tummen HELT mitt i handen… ).
Saker vi inte ens behöver nämna är gröt… ^^
Tacksam för råd
11 februari, 2007 at 14:43 #911962Anonym anvandareMemberJeppe $$$ wrote:Tunnbrödrulle med ung. 100 g mini keso, en näve hackad gurka, lite riven pepparrot, 50-75 g påläggsskinka eller annat favvo-pålägg. Världens protte-bomb Kör hårt och lycka till med BFL-metoden, den ska ge snabba resultat om man håller sig strikt till upplägget…Tackar!Dendär skriver jag upp :emo-thumb
Jo, ja hoppas de ska flyta på. Enligt nått program ja laddade hem inatt o kalkylerade lite med bör ja ha i mig 350g protein o dagen…
Fyfan, känns som ja har o göra ^^
Tacksam för fler tips
11 februari, 2007 at 18:19 #911963Anonym anvandareMemberFick för någon dag sedan tips om makrillpaj som jag gjorde igårkväll, lättare recept går nog inte att hitta
För 1 portion!
Deg
55 g mjöl av valfri sort
50 g kesella eller fil
lite, lite olja ifyllning:
1 burk makrillfilé i tomatsås och ost efter behagSmörj formen med lite olja också
Perfa
Men kolla runt lite i tråden, finns massa goda och lätta recept!
Lycka till11 februari, 2007 at 19:11 #911964Anonym anvandareMemberTaaack Charlotte
11 februari, 2007 at 19:46 #911965Anonym anvandareMember150 g skinka
250 g kesella
3 ägg
ost efter behag
stekt purjolök och svamp
majs
krossade tomater
salt och pepparStek purjolöken och svampen först
blanda ihop allt, smörj en form och grädda i 20-25 min tills den fått fin färgMUMS
12 februari, 2007 at 21:39 #911966Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Fick för någon dag sedan tips om makrillpaj som jag gjorde igårkväll, lättare recept går nog inte att hittaFör 1 portion!
Deg
55 g mjöl av valfri sort
50 g kesella eller fil
lite, lite olja ifyllning:
1 burk makrillfilé i tomatsås och ost efter behagSmörj formen med lite olja också
Perfa
Men kolla runt lite i tråden, finns massa goda och lätta recept!
Lycka till*Hrm, host och harkel* jag tar å mig äran för den då
13 februari, 2007 at 19:57 #911967Anonym anvandareMemberMilia wrote:*Hrm, host och harkel* jag tar å mig äran för den dågör du så
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.