Tips på frukost

Home Forums Matlagning och Recept Tips på frukost

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • Author

Är det någon som kan ge mig lite bra förslag på bra frukost. Börjar tröttna lite på havregrynen.

Müsli.

havregryn. Du kan alltid blanda i vatten och mikra ifall du börjar bli less.

Inte mer havregryn, de är de jag vill slippa.

Jag blandar kvarg och skurna persikobitar (konserverade) och llite yoghurt ibland, o så allbran plus flingor med 27 % fiber tror jag det är :) Jättesmarrigt.
    Kan alltid variera frukten i kvargen :)

Müsli med fil + proteindrink. Grymt gott :)

Frasvåfflor med grädde & sylt. Baugetter med smör, ost/brieost, paprika & skinka. Axa risgrynsgröt med socker & kanel på. :emo-thumb

AndreasP wrote:
    Frasvåfflor med grädde & sylt. Baugetter med smör, ost/brieost, paprika & skinka. Axa risgrynsgröt med socker & kanel på. :emo-thumb

Eller ICA´s Crunchy musli med youghurt o jordgubbsmak med äpple, kanel o vaniljyoughurt samt nybakat bröd och oboy:emo-thumb

Havreringar med ON Protein drink på, blandad på mjölk slår allt :D

Martin.P wrote:

Ja så jävla gott =P ;)

Martin.P wrote:

Eller:

På diet All Bran Regular med Whey 100 drink på (choklad), blandad med vatten. (kör jag på under hela dieten)

Off All Bran Regular med Whey 80 drink på (choklad), blandad med mjölk. :up:

AndreasP wrote:
    Eller:

På diet All Bran Regular med Whey 100 drink på (choklad), blandad med vatten. (kör jag på under hela dieten)

Off All Bran Regular med Whey 80 drink på (choklad), blandad med mjölk. :up:

De måste vara Optimums proteinpulver i choklad .. Har aldrig smakat något godare:P :up:p

Massa gott

jag ätter 250g kvarg med funlight +3dl havegryn
    2 ägg och vitaminer mineraler

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.