Home › Forums › Matlagning och Recept › tips på keso blandningar ?
till frukost och mellis så brukar jag oftast köra kasella 1% blandat med funlight å lite annat. Har börjat köra med keso lite mer senaste tiden. undrade om någon hade lust att bjuda med sig lite av keso blandningar,vet inte riktigt va ja ska ha i för att det ska bli gott.
sylt
Annars kan du kolla ”era måltider idag”, Flessas inlägg. Han har väl blandat allt som finns i sin kvarg (förutom sylt).
Brukar mosa ner en banan, eller nötter, eller båda.. gott.
keso, kanel och sötningsmedel/socker en blandning som alltid funkar tycker jag och när tillfälle ges så brukar jag blanda i vispad grädde, det blir kalas!
Rökt skinka, mjukost, majs och avocado. Använd gärna keso/feta oliv eller keso/lök.
Blanda keso med lite protein pulver eller äkta vanilj pulver, funkar fint som en efterrätt/mellanmål.
Det blev 100g keso med 15g choklad protein och 100g lätt kesella med äkta vanilj i lördags till efterrätt.
keso med mandarin.
Kokt ägg, typ mosat, och vitlökspeppar.
Kakao och socker.
Havregryn och socker.
Havregryn, kakao och socker.
Vaniljvisp eller honung
Apelsin är vassare!
Blanda det med lite blåbärsoppa eller jordgubbskräm, mums
hårt vispad äggvita med lite sötningsmedel och kanel, blanda ner keson, ät
galet gott
Kesella Vanilj
Keso, lite riven morot och citronpeppar efter smak. Blandas ihop och är supergott som pålägg.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY