Home › Forums › Matlagning och Recept › Tom kokbok?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 december, 2007 at 16:21 #77918Anonym anvandareMember7 december, 2007 at 16:21 #676698Anonym anvandareMember
Ja hörde något på Rix Fm tror ja det var, om att det gick att köpa en tom kokbok, alltså inga recept inskrivna i den.
Sen så fick man fylla i den själv med sina favoritrecept.
Någon som vet vilken bok jag talar om? och vart man kan köpa den?MVH Tommy K
7 december, 2007 at 16:52 #676699Anonym anvandareMemberDet var nog det dummaste jag hört, kostar säker +200:-
Köp en tom inbunden anteckningsbok istället då. Håller ofta högre kvalité med
7 december, 2007 at 18:19 #676700Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Låter löjligt. Har den omslag och allt fast bara tomma sidor?Löjligt? Om den boken skulle göra succé och ”författaren” (eller vad man nu kan kalla personen bakom boken) blir rik på detta så är det helt otroligt komiskt.
Snacka om affärsidé!8 december, 2007 at 06:33 #676701Anonym anvandareMemberJo, men tror ni inte att han menar ”tomma kokböcker” på nätet som man sedan fyller med utvalda recept och sedan skickar efter..!?
Det är en jättekul present – tycker jag iaf!Tror det finns på arla.se
Man väljer hur man vill att framsidan ska se ut och vilken titel som ska stå. Exempelvis ”Bra träningsmat till 2008”Sedan kan man välja ett visst antal recept att fylla kokboken med och beställer den hemtryckt. De hade en deal på det där då det kom, och då var iaf priset riktigt bra.
Kanske är det det som du hört att de pratat om på radio?
8 december, 2007 at 06:36 #676702Anonym anvandareMemberHittade det..
priset är högre än förr
[http://www3.arla.se/Default____19528.aspx]Finns säkert på flera andra ställen på nätet. Kanske tasteline??
8 december, 2007 at 10:38 #676703Anonym anvandareMemberHörde att de pratade om det på radion, att det skulle vara en kokbok som var precis som en kokbok, omslag och linjerat där recept skulle stå sen linjerat hur man gjorde typ, kanske även en bildruta. Tkr det verkar som en bra idé då kan man ge den till sin morsa / farsa i några månader, så får dom fylla i
8 december, 2007 at 15:00 #676704Anonym anvandareMemberSom en present/julklapp kan det ju vara en kul idé. Inget man köper åt sig själv för att ha nytta av i köket, kanske.
8 december, 2007 at 17:27 #676705Anonym anvandareMemberNe asså det ja hade i baktankarna var att ge den till min mamma, då jag flyttar om ett år ungefär
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.