- This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Matlagning och Recept › Torkat kött?
Ni som knaprar torkat kött, vad för sorts kött äter ni då?
Jag har letat men hittar bara torkat renkött här uppe.
Tips på var man kan köpa nåt annat?
Jag har letat men hittar bara torkat renkött här uppe.
Tips på var man kan köpa nåt annat?
Finns en tråd om hur du gör torkat kött själv här på Body…(du får söka själv)
Sen finns det Webshops som säljer torkat kött med (länkning är förbjuden) bara du söker på Google
Sen finns det Webshops som säljer torkat kött med (länkning är förbjuden) bara du söker på Google
Ja jag har sett den tråden om att torka kött själv men det är jag lite för lat för.
Men tack,
Beef-Jerky från Jack Links finns i ganska många vanliga matvaruaffärer. Finns även något liknande som kallas ”Viltchips”.
Fråga i din butik. Har de inte något av dessa i sortimentet kan de kanske beställa.
Jag hittade faktiskt 2 olika sorters påsar från Scan med ”köttchips”, en från nöt och en från gris.
Nöt smakade inte så jäkla bra men grisen smakade fin fint. En påse på 30 g gav ca 80 kcal.
Nöt smakade inte så jäkla bra men grisen smakade fin fint. En påse på 30 g gav ca 80 kcal.
Innehåller de påsarna från scan massa konstiga tillsatser o sånt, typ jästextrakt bl.a? Mjölk o glutenfritt? Har inte sett de i nån affär än själv..
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY