Vad kan ersätta min goda kesella?

Home Forums Matlagning och Recept Vad kan ersätta min goda kesella?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • Author

Snälla ge tipps om något jag kan käka till sissta kvällsmålet istället för kesella?
    GIvetvis proteinrikt:P
    Har svårt att få i mig varm mat 20-21 på kvällen!
    Är laktosintolerant:( Har även provat med tabletterna som man kan ta när man intar laktos men hjälper tyvärr inte!
    *Shit vad jag saknar kesellan*mumsigt med bär i ju:-(*
    Tacksam för svar!//s*

Det finns laktosfri cottage cheese.

en burk makrilfile:emo-thumb

Hej Susan..

Ja är själv laktosintolerant.. Men som sista mål brukar jag äta en keso, väldigt bra samma proteininnehåll som kesellan med mindre kollisar och som sagt långsamnt protein.
    Har aldrig haft bekymmer med laktosen från denna produkt så det är kanske värt att prova..
    Lycka till.
    Magnus

Jay wrote:
    Det finns laktosfri cottage cheese.

Hmm,har jag missat!Måste snarast åka till typ Ica maxi !Har hört att dom har störst utbud på sådana produkter!Tack snälla!//s

jiggen wrote:
    en burk makrilfile:emo-thumb

Mmm,inte tänkt på!Men inte blir jag mätt på 1 burk!Måste nog ta 2-3 st va?
    Värsta med makrillen är ju att den luktar sååååå!Men mumsigt!Tack för tippset!//S*

Bigbiceps wrote:
    Hej Susan..

Ja är själv laktosintolerant.. Men som sista mål brukar jag äta en keso, väldigt bra samma proteininnehåll som kesellan med mindre kollisar och som sagt långsamnt protein.
    Har aldrig haft bekymmer med laktosen från denna produkt så det är kanske värt att prova..
    Lycka till.
    Magnus

Tack snälla du!Men jag är sååååå super känslig tyvärr!Minsta lilla laktos gör min mage:(
    Saknar ju även keso,åt det mycket förra året:( F** vad det här skiten är tråkigt!Kesella + keso är sååå gott + smidigt att ta/ha med sig!Och perfekt som sissta mål!
    Tack snälla för omtanken//S*

lidls burkskinka

per 100 gram:
    18.5 g protein
    1.5g fett
    0 G kolhydrat

24 spänn för 465 gram

Valios laktosfria cottage cheese…är jäkligt smulig dock, men om du blandar i lite laktosfri yoghurt blir det mumma…så kan du ha i funlight eller på med nötter eller vad du brukar ha…

Sleep83 wrote:
    lidls burkskinka

per 100 gram:
    18.5 g protein
    1.5g fett
    0 G kolhydrat

24 spänn för 465 gram

Hmm.ater ej skınka Men tack anda!//s*

sboije wrote:
    Valios laktosfria cottage cheese…är jäkligt smulig dock, men om du blandar i lite laktosfri yoghurt blir det mumma…så kan du ha i funlight eller på med nötter eller vad du brukar ha…

Mmm.det lat mycket smarrıgt!tack snalla for tıppset:up: //S*

Finns det inget bra laktosfritt kaseinprotein då?

Ogge wrote:
    Finns det inget bra laktosfritt kaseinprotein då?

Hmmm,far hora med J nar jag kommer hem!Hon ar ju saaaa duktıg ınom kosttıllskott!Hallsa sa gott//S*

SUSAN wrote:
    Snälla ge tipps om något jag kan käka till sissta kvällsmålet istället för kesella?
    GIvetvis proteinrikt:P
    Har svårt att få i mig varm mat 20-21 på kvällen!
    Är laktosintolerant:( Har även provat med tabletterna som man kan ta när man intar laktos men hjälper tyvärr inte!
    *Shit vad jag saknar kesellan*mumsigt med bär i ju:-(*
    Tacksam för svar!//s*

Valio cottage cheese såklart!:emo-thumb

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.