Vad unnar ni er på ätardagarna?

Home Forums Matlagning och Recept Vad unnar ni er på ätardagarna?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 202 total)
  • Author
    Benny Fencker wrote:
    Oj 0j, jag äter frukost: pannkakor o sylt, sockerdonuts, vita frallor med marmelad o ost. Lunch: typ Mcdonalds x:tra stort på allt. Mellanmål: vita frallor med nutella. Middag: pizza med oxfile o bearnaisesås och senare kvällsmys med film,chips,dipp,läsk och nåt kilo plockgodis. :ike:

Shit vad mycket som slank ner i din mage! Gör den inte uppror med så mycket skräp på en gång..? Själv kan jag reagera bara jag äter vitt bröd- känsligt minst sagt, men så blir man ju ännu mer disciplinerad! :emo-thumb

Mantus wrote:
    Vad unnar ni er på ätardagarna?.

Stackare.. Får inte du mat varje dag?:p

Kött o ennu mer kött! :)

Äter som vanligt förutom att det blir lite (läs: en hel del) choklad!:emo-thumb

Riskakor ibland, och kanske en gång i månaden om jag har tur lite läsk =)

Geek wrote:

haha! du har ju inte ätardagar geek:)

GymTT wrote:
    haha! du har ju inte ätardagar geek:)

Åh fan? =P

Steinbach wrote:
    Frallor med ost o marmelad eller räksallad, juice, chockladdricka, olika sorters desserter, Pizza med bearnaise, Kebab, gyros, lyxglass, lösviktsgodis, chips, rostade chili nötter

Man är så lycklig när man äntligen ska få sin ätardag under dieten. Går dan innan och förbereder och planerar vad man ska äta. Sen när man går och lägger sig vill man bara somna direkt och vakna upp.

…och om man handlar allt dagen innan så är man plötsligt sugen på något helt annat när man vaknar upp! mer att äta bara :up:

Har under denna dieten tagit det ganska lugnt med sk. ”ätardagar” unnar mig något när jag känner att det är på sin plats.

Massa GODIS!!! Mycket russin som fan också. Riktigt mycket choklad. Allt ifrån mjölkchoklad till stora mängder naturgodis likaså. Även mycket lösvikt godis. Även kakor.

supersleepy wrote:
    Massa GODIS!!! Mycket russin som fan också. Riktigt mycket choklad. Allt ifrån mjölkchoklad till stora mängder naturgodis likaså. Även mycket lösvikt godis. Även kakor.

Låter som en bra dag!

Geek wrote:

;) riskaka o o lite läsk :|

godis och ett större intag av kolhydrater.

Jocke89 wrote:
    Stackare.. Får inte du mat varje dag?:p

De vet hur det är. Fattig student, lite pengar:p

studenter är inte fattiga, de flesta väljer helt enkelt att lägga pengar på annat (läs öl, vintage, resor, märkeskläder etc) än kosten och kurslitteratur helt enkelt.

Har chillat ner mina ”ätardagar” en smula. Brukar bli ngn pastarätt, ett par kexchoklad och lite tex-mex.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 202 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.