Vad unnar ni er på ätardagarna?

Home Forums Matlagning och Recept Vad unnar ni er på ätardagarna?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 202 total)
  • Author

JAg gjorde bautastora kokostoppar idag så det har jag festat på :D

idag har jag satt i mig en hel del godis att jag nu mår illa!!! kroppen klarar inte så mycket efter lång diet.
    fy f-n. nu blir det inte godis på resten av dieten. äckligt att må så här!!!
    man märker ju skillnaden hur pecka man mår av socker, rena giftet!

athleticmia wrote:
    idag har jag satt i mig en hel del godis att jag nu mår illa!!! kroppen klarar inte så mycket efter lång diet.

Haha, känner igen det där. Mår så nästan varje lördagkväll. Varje gång tänker jag att jag måste kontrollera mig själv lite bättre och sluta äta INNAN man börjar må piss, men man lär sig aldrig, samma visa nästa lördag. Som idag, min stora godispåse är tom nu, och jag mår rätt dåligt.. :)

athleticmia wrote:

Jag är imponerad av hur ni som har ätardagar ens klarar det alls. Själv skulle jag bara få matsmältningsproblem av att utsätt min kropp för en större mängd raffinerade kohlydrater. Eftersom den inte är van vid dem. :|

Jag äter vilket skit somhelst bara det är gott! :D

Jag brukar fylla på med extra kolhydrater i form av pasta. Är jag på diet ser jag inte på vilket sätt godis eller chips ska hjälpa mig komma i form snabbare. Jag har inte så stor naturlig hunger heller så att hålla mig ifrån slask är inte så stor uppoffring. Men sen har jag ju aldrig gjort någon tävlingsdiet heller så jag vet inte hur man känner sig när man börjar gå riktigt lågt i kost.

ätardagar ska alltid bestå av massa glass

Olof_R wrote:
    Jag är imponerad av hur ni som har ätardagar ens klarar det alls. Själv skulle jag bara få matsmältningsproblem av att utsätt min kropp för en större mängd raffinerade kohlydrater. Eftersom den inte är van vid dem. :|

det får man oxå :| men ibland går begäret före förnuftet…:o

Ätardagarna tenderar att bli värre allteftersom dieten fortskrider. Som värst har jag satt i mig upp emot 15 000 kcal, men det gör jag aldrig om. Precis som föregående talare rekommenderar jag glass.

Madde: Det blir så klart Athletic Umeå och några tävlingar till – SM-kval och SM, sen är jag även lite sugen på DC. Andrea planerar att tävla i BF under hösten. Ha det gött

Jag blev itvingad tårta både på lördagen och idag, så nu håller jag på och späker mig med två burkar tonfisk och kidneybönor:( Det smakar lika illa som det låter)

Mackor

På ätardagar så blir det en bit choklad och det är även här jag dricker öl :) Oftast i mängder :)

Som Tor sa: kan bli en liten brödbit på helgen, den ger vi en byggartumme för:emo-thumb

Snart lördag :P

japp :D. hur nice som hälst.
    kan knappt sova på fredagarna för att ja längtar sååå. Bli sjukt mycket godis + bröd då!!! choklad i mängder. Blir typ en hel merci choklad ask igen :D.

Hej då

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 202 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.