Home › Forums › Matlagning och Recept › Vad unnar ni er på ätardagarna?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 april, 2006 at 08:59 #398214Anonym anvandareMember
Jag slänger i mej nån Frasses eller mcd,gör hemmagjord pizza(nyttig) hehe flera rullar mintchoklad MUMMS!!!massa lösgodis!!!
6 april, 2006 at 09:36 #398215Anonym anvandareMemberJag äter faktiskt ganska strikt på mina ätardagar… Samma mat och tidpunkter som veckodagarna fast med lite mer kolisar. En av måltiderna, oftast middagen, så blir det dock ordentligt med mat och avrundar dagen med lite choklad och en del nötter.
Jag tar gärna en promenad under dagen oxå, inget ”idiot” tempo men ändå så att man rör på sig och inte drabbas av ångest attacken! :p23 april, 2009 at 22:21 #398216Anonym anvandareMemberKör också ”ätardag” max var tredje vecka. F-n tänk på att det är var sjunde dag! Brukar också äta ganska sunt men betydligt mer av allt. Ligga på ett överskott på kanske drygt 3000 kcal en dag i veckan blir två extra kilon som skall brännas i månaden. Inte alls värt det tycker jag. Usch, 10 timmar på ett rullband!
Händer dock att jag unnar mig en ”drickardag” och då går det ner en del. Brukar må sådär dagen efter…..23 april, 2009 at 23:58 #398217Anonym anvandareMemberEcce79 wrote:Kör också ”ätardag” max var tredje vecka. F-n tänk på att det är var sjunde dag! Brukar också äta ganska sunt men betydligt mer av allt. Ligga på ett överskott på kanske drygt 3000 kcal en dag i veckan blir två extra kilon som skall brännas i månaden. Inte alls värt det tycker jag. Usch, 10 timmar på ett rullband!
Händer dock att jag unnar mig en ”drickardag” och då går det ner en del. Brukar må sådär dagen efter…..är väl kanske inte så att dom där 3000kcal extra per vecka blir 2 kg rent fett varje månad heller…
24 april, 2009 at 01:05 #398218Anonym anvandareMemberÄter allt vad jag känner för.Har inte för bråttom med min deff.
24 april, 2009 at 16:07 #398219Anonym anvandareMemberDet som bjuds. Jag har aldrig något jag kallar ”ätardagar” men de dagar då jag käkar extra mycket och lite mer ”unna-sig-mat” är när jag blir bortbjuden. Igår lagade vi mat på Rosendals gymnasium för 700 ätande, jag formligen FROSSADE i skolmaten.
Satan vad gött käk vi lagade till, ungerskt tema. Fan ta alla bortskämda ungar som gnäller på skolmaten!
24 april, 2009 at 17:24 #398220Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Det som bjuds. Jag har aldrig något jag kallar ”ätardagar” men de dagar då jag käkar extra mycket och lite mer ”unna-sig-mat” är när jag blir bortbjuden. Igår lagade vi mat på Rosendals gymnasium för 700 ätande, jag formligen FROSSADE i skolmaten.Satan vad gött käk vi lagade till, ungerskt tema. Fan ta alla bortskämda ungar som gnäller på skolmaten!
no offence, men du e väl inte direkt känd för o vara kräsen heller
24 april, 2009 at 17:49 #398221Anonym anvandareMemberUnnar mig lite extra kolhydrater. Blir nästan alltid ris till lammkött, man är ju Iranier ändå
24 april, 2009 at 18:21 #398222Anonym anvandareMemberfolket med ätar dag, hur många dagar/veckor är de mellan eran heliga ätar dag?
24 april, 2009 at 20:14 #398223Anonym anvandareMemberdragon_skull wrote:folket med ätar dag, hur många dagar/veckor är de mellan eran heliga ätar dag?En vecka om allt går som det ska. Har jag inte gått ner vikten jag ska gå ner så väntar jag tills jag har det. Då käkar jag lite mer på lördagen bara.
25 april, 2009 at 01:16 #398224Anonym anvandareMemberJag brukar en dag i veckan, oftast fredagar, åka ner på stan och ta en fika med några polare. Och fikat består av en bit kladdkaka med grädde och några koppar kaffe.
25 april, 2009 at 07:14 #398225Anonym anvandareMemberGuzze wrote:no offence, men du e väl inte direkt känd för o vara kräsen hellerHaha, det är ju en komplimang. Att vara kräsen är att vara otacksam, fatta vad lätt det är att bjuda hem mig. Jag älskar ju ALLT och äter jämt med god aptit.
Grapefrukt är nog det enda jag inte gillar i hela världen typ.
25 april, 2009 at 13:18 #398226Anonym anvandareMemberdragon_skull wrote:folket med ätar dag, hur många dagar/veckor är de mellan eran heliga ätar dag?Varierar beroende på hur det ser ut, ligger jag på 30 gram kolhydrater och kalorunderskott så blir det kanske 1-2 veckor mellan. Om jag däremot ligger på kaloribalans med hyfsade mängder kolhydrater blir det kanske 1-2 månader mellan.
25 april, 2009 at 14:30 #398227Anonym anvandareMemberJag unnar mig kanelgifflar på mina ätardagar.
Och självklart cocacola,vaniljdrömmar och lite godis mmmmmm,gott!!!25 april, 2009 at 15:19 #398228Anonym anvandareMemberKanelgifflar, jävla nice alltsa. För mig hamburgare, donuts, glass.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.