Vad unnar ni er på ätardagarna?

Home Forums Matlagning och Recept Vad unnar ni er på ätardagarna?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 202 total)
  • Author

Hehe det är olika, ibland blir det en extra god middag.. Idag blev det naturgodis och lite riskakor =) Mums!

Jag har inga ätardagar men godis, chips, läsk och skräpmat unnar jag mig på helger.

glass! (:

Kör inte heller med en ätardag, men ibland syndar jag lite och då blir det glass som också är min akilleshäl.

Håller med Flessa lite faktiskt.
    En ätardag för mig är att gå och stoppa i mig lite vanlig mat hit och dit utan att fundera så mycket på det, kanske ta en extra brödskiva eller ta en portion mat till. Sedan framåt kvällen tar jag gärna lite godis till någon bra film på Tv.

Det är underbart skönt att bara tänka att ”om jag blir sugen på en kanelbulle till kaffet, så tar jag en kanelbulle till kaffet'”.

Todo

Min avatar talar för sig själv. :D

Allt som jag tycker är gott! Främst choklad :D

Igår träffade jag en gammal gymnasiepolare. Där fanns choklad och pizzarätter. Så det blev choklad och pizza under kvällen utöver den vanliga maten på dagen.

Helt spontant men antagligen vad vissa skulle kalla ”ätardag”.

Ingen aning men imorgon ska jag äta tills det kommer upp. För bövelen vad jag älskar mat.

jwallin wrote:
    Min avatar talar för sig själv.

:yahoo::worship::fun::wazzup::buttrock:

En ganska enorm överdos utav lösgodis,fifkabröd och annat som är totalt proteinbefriat. :D

godis idag.

Runt 250-300g godis och om inte godis så åtminstone en kebabpizza. =)
    Ganska traditionellt med andra ord.

Odane wrote:
    Runt 250-300g godis och om inte godis så åtminstone en kebabpizza. =)
    Ganska traditionellt med andra ord.

Ganska likt för mig också! .. :)

Ätardag finns inte, men högkolhydratsdag finns. Detta leder till majskrokar, lättglass, hembakat pepparkaksbröd (dextros som jästnäring) samt 3 kg potatismos med alkoholfri öl :) Lite klurigt och tråkigt att undvika stora mängder fruktos dock, men jävla tryck är det när man vaknar dagen efter.

Totalt 1100 gram kolhydrater på 24 timmar! Hardcore!

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 202 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.