031 INDA HOUSE! Micke på tävlingsstigen…

Home Forums Medlemsbilder 031 INDA HOUSE! Micke på tävlingsstigen…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 80 total)
  • Author

Efter lite drygt 7v & med 7v kvar känner jag mej tillräckligt skamlös för att fläka ut sej lite.

CBB är målet iår med. +178 på FF.

Förhoppningsvis packat på armar & ben några extra millimeter vilket behövdes. Invägningsvikten blir nog strax över 90; ca96idag. Lite tyngre alltså men det kommer alla andra va med haha.

Bilderna är tagna dan innan ätardagen med allt vad det innebär. Fejan är cencurerad pga vilt skenande snus a´la hobo on crack.

Riktigt bra v-form. Längd och vikt skulle vara intressant att veta :)

Säger som Vargen; Tjusigt, tjuusigt.

Mycket snyggt Micke :emo-thumb

Ser förbannat bra ut micke ..dina Axlar e sjuuka.

OGGE:
    Längd ca189. Vikt 96kg imorse. V-formen är mest en illusion, men när jag får knådat ut låsningarna i ryggen så…

ATL:
    Du får dra i vad du vill, så länge du gör det med kärlek….:p

Vandraren & Calle: Tackar tackar!:)

Sammy:

Satt faktiskt & funderade på om axlarna krymt ihop… Skönt att man har nån musklegrupp som kommer lätt.

Kul med lite positiv feedback!:up:

Ser bra ut Micke, armarna ser faktiskt bättre ut, benen är svårt att säga på bilder, skulle vilja klanka lite på,poseringen, i mina ögon blir du snyggare om du får ner skuldrorna lite (axlarna).

Midjan och axlarna är riktigt nice, kommer bli kanon, kommer nog ner snart så får vi fixa ihop ett pass igen..

Tack igen!

Axlarna tränas inte så mycket längre, några sett i veckan bara, men då är det fanimej maxintensivitet som gäller. Kommer absolut köra dem så stora det någonsin går, men då finns annat som måste upp lite till först.:whistle:

Martin: Jag har blivit en spegelposör igen; dvs sätter poserna snyggt tills spegeln täcks & den stora förvirringen kommer haha. Axlarna glider lätt upp…

Skall jobba på att strecha ut traps & teres tiden framöver. Samt lite riktigt obehaglig massage….:ike:

V[/b]ery nice! :up:

Fan du ser inte helt tappad ut! Duger i krig som man säger. Bra axlar! Smal midja. Nu har du hela dagarna på dig att slipa form med, så kommer nog bli bra!

Ser ut att ha hänt en del sedan förra året här, gött!

Bra axlar, och framför allt v-formen! Armarna var inte heller dem dåliga :-P Snyggt jobbat!

MickeGBG wrote:
    Efter lite drygt 7v & med 7v kvar känner jag mej tillräckligt skamlös för att fläka ut sej lite.

CBB är målet iår med. +178 på FF.

Förhoppningsvis packat på armar & ben några extra millimeter vilket behövdes. Invägningsvikten blir nog strax över 90; ca96idag. Lite tyngre alltså men det kommer alla andra va med haha.

Bilderna är tagna dan innan ätardagen med allt vad det innebär. Fejan är cencurerad pga vilt skenande snus a´la hobo on crack.

Nu får du komma bort så vi får jämföra formen på varandra:drunk:

Kör hårt nu så lovar jag med att göra det, skall se om jag kan lägga mig i lite sträck så jag blir längre och får kriga på scen med dig8)

Såg att trapzen såg mäktiga ut med!
    Fan, vi kanske är bröder?? Hehe

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 80 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.