Home › Forums › Medlemsbilder › 031 INDA HOUSE! Micke på tävlingsstigen…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 oktober, 2007 at 14:20 #821354Anonym anvandareMember
Lovely: X[/b]akt…
Anna; Jag hoppas det med… Håller tummarna.
Nyrra; armarna är alltid skoj att höra, då det ligger hårt arbete bakom varje mm.:nerd:
Mattias: Din rultige gamla gödgris, du får allt pallra hit julskinkan själv ju!
Cagiva: :emo-thumb
21 oktober, 2007 at 14:30 #821355Anonym anvandareMemberCagiva: Jag brukar inte uppmuntra folk att gå OT i mina trådar med att posta en massa spam;
men…. Vi måste ha samma PT eller nått!:p
21 oktober, 2007 at 23:56 #821356Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Cagiva: Jag brukar inte uppmuntra folk att gå OT i mina trådar med att posta en massa spam;men…. Vi måste ha samma PT eller nått!:p
Måste vara gymmet som gör det! :p
23 oktober, 2007 at 22:49 #821357Anonym anvandareMemberSer bra ut micke!
Så du har så lätt för axlar. Tror minsann vi får ta ett axelpass nån gång så jag kanske kan sno dina hemligheter!Ses på gymmet!
23 oktober, 2007 at 23:31 #821358Anonym anvandareMemberTobiasJohansson wrote:Ser bra ut micke!
Så du har så lätt för axlar. Tror minsann vi får ta ett axelpass nån gång så jag kanske kan sno dina hemligheter!Ses på gymmet!
Tack Tobbe!
Hemligheten är att hålla allting annat så litet att axlarna ser grova ut.:ike:
27 oktober, 2007 at 18:27 #821359Anonym anvandareMemberSmög igång ätardagen i gårkväll du formen tillät det +att mat är så gott.
Svulltrycket inbjuder ju i sådana lägen till att plåta lite oxå, som tur är kom masterphotografer Samir förbi & hjälpte till..
Opumpad &slät men svullen & glad.
27 oktober, 2007 at 18:29 #821360Anonym anvandareMemberEn liten smygare på ryggen, öm efter torsdagens sittning. Gadden blir hoptryckt & skev pga poseringen, inget annat. (Förlåt mej Carl!)
27 oktober, 2007 at 19:11 #821361Anonym anvandareMemberVad står det på ryggen och vad betyder det? Formen ser bra ut, du kommer säkert vara hård iaf, hehe
27 oktober, 2007 at 20:35 #821362Anonym anvandareMemberHaha sköna bilder…
Får snart komma ner och så får vi dra ihop ett riktigt pass.
jag sa ju en gång i tiden att jag också skulle bli större och bbörjar väl närma mig nu iafKör hårt nu Micke, formen ser mycket lovande ut!
Mvh
27 oktober, 2007 at 21:07 #821363Anonym anvandareMemberCagiva wrote:Vad står det på ryggen och vad betyder det? Formen ser bra ut, du kommer säkert vara hård iaf, heheDet står; Animus Facit Nobilem.
Latin, vad det betyder får den som orkar ta reda på själv.Här ges inga snabba fixar haha.
Martin; Kör gärna med dej igen! Nu har jag ju dieten att skylla på om du spöar mej i nån övning… (Även om ett högre kolisintag har gjort underverk för (diet)styrkan!)
27 oktober, 2007 at 21:31 #821364Anonym anvandareMemberGrymma ådror på axlarna:buttrock:
Lycka till28 oktober, 2007 at 19:56 #821365Anonym anvandareMemberMåste ha varit de där fem hamburgarna som satte pricken över i:et.
Nu är du på rätt väg.
Fick nyligen hem lite rabatt häften från BK, så jag få la också trycka i mig lite så jag kommer iform.
Fin fysik sa flickan:)28 oktober, 2007 at 23:05 #821366Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Måste ha varit de där fem hamburgarna som satte pricken över i:et.
Nu är du på rätt väg.
Fick nyligen hem lite rabatt häften från BK, så jag få la också trycka i mig lite så jag kommer iform.
Fin fysik sa flickan:)Ja, härdat-vegetabiliskt-fett dieten är en hit!
Först var det ju svårt att ta till sej, men efter några travar slafsiga baguetter & burgare tycker jag mej ha fått in hänget!
Tacka flickan oxå.
29 oktober, 2007 at 08:58 #821367Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Det står; Animus Facit Nobilem.
Latin, vad det betyder får den som orkar ta reda på själv.Här ges inga snabba fixar haha.
Martin; Kör gärna med dej igen! Nu har jag ju dieten att skylla på om du spöar mej i nån övning… (Även om ett högre kolisintag har gjort underverk för (diet)styrkan!)
The spirit makes (human) noble
correct?29 oktober, 2007 at 12:33 #821368Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:The spirit makes (human) noble
correct?Spot on!:emo-thumb
Fast Animus kan tolkas på flera sätt; Själ, ande, medvetande, mod bl.a.Kul liten fras som man kan klura över länge.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.