Home › Forums › Medlemsbilder › 031 INDA HOUSE! Micke på tävlingsstigen…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 oktober, 2007 at 22:19 #821369Anonym anvandareMember
Angående din tatoo, så finns det ett talsätt inom Yakuza (Japansk maffia). ”om man inte kan sköta sina affärer tatuerad, ska du syssla med något annat”
4 november, 2007 at 03:24 #821370Anonym anvandareMemberSitter här & kan inte sova…
Började ätardagen prick midnatt natten till idag. Tryckte 1 kebabrulle, några pannkakor, en 3dels chokladkaka kladdig & några rostmackor med olja.Fick inte bara skenande hjärta & tryck i magen utan energi som en 4åring på kaffe & kalaspuffar.
Suttit & gått igeenom hela laddning/tömningen för både mej & sambon, samt tävlingsdagen i detalj, komplet med vilken ordning musklerna skall pumpas upp & en komplett lista med glada tillrop som stand-in-coachen kan ropa till Pilla på scen.
Samt ur minnet försökt reda ut om hennes röda pumps har tillåten klacklängd.
Im a freak I know!:yikes:
Om 45min ska hon upp & åka till flygplatsen, undrar om det är någon ide att sova innan dess? Undrar om man kan få loss listerna när vi ska lägga golvet i hallen? Undrar om…
Känn er varnade, ni som funderar på vad 2dagars kcalintag hoptryckt till timman innan läggdagts gör med det mänskliga psyket.:p
(Känner iaf hur trycket kommer smygande.)Good night Girls&boys
5 november, 2007 at 17:36 #821371Anonym anvandareMemberGott tryck idag eller?? Inte lätt för dig att planera en lista, så kan bara tänka hur det går på diet.. [img=http://www.freewebs.com/sing_for_absolution/poke.gif]Skämtåtsido, vad ligger vikten på nu? Vad ska du lägga för golv? Vart va lösgodiset på ätardagen? Varför frågar jag så mycket?
Varför skulle du inte kunna få loss listen? Med våld, vilja och vasselin går det mesta!9 november, 2007 at 13:15 #821372Anonym anvandareMemberÅh, nej…..
Såg precis att jag anmält mej direkt efter Andreas P…:p Det var DÄRFÖR ingen anmälde sej på ett par dagar där…
Detta betyder förmodligen att jag kommer få köra såndär Cardio & äta såndär dietmat…. Åtminstonde om man inte ska se ut som en gödgris inför julslakten på linen!
Lite bilduppdateringar kommer efter helgen…
Peace out/bildtrådar- nästan som en RIKTIG blögg
9 november, 2007 at 13:39 #821373Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Åh, nej…..Såg precis att jag anmält mej direkt efter Andreas P…:p Det var DÄRFÖR ingen anmälde sej på ett par dagar där…
Detta betyder förmodligen att jag kommer få köra såndär Cardio & äta såndär dietmat…. Åtminstonde om man inte ska se ut som en gödgris inför julslakten på linen!
Lite bilduppdateringar kommer efter helgen…
Peace out/bildtrådar- nästan som en RIKTIG blögg
Men i morgon skall vi äta massor va?:whistle:
9 november, 2007 at 17:03 #821374Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Men i morgon skall vi äta massor va?:whistle:Absolut! I morgon & nästa veckas lördag ligger inplanerade som ”återställa förbränningen, psyket & saltbalansen på vetenskapligt vis”-dagar.
Dvs äta en massa skit, fnissa som en flicka av fettchocken & flasha sin ådriga mage på offentliga platser!:whistle:
9 november, 2007 at 17:45 #821375Anonym anvandareMemberHittar absolut ingenting att klaga på! Ser väldigt bra ut!
11 november, 2007 at 18:35 #821376Anonym anvandareMemberSåg bra ut på gymmet Micke, kör o fortsätt i samma riktning! ,
11 november, 2007 at 19:36 #821377Anonym anvandareMemberDaniel Gustavsson wrote:Såg bra ut på gymmet Micke, kör o fortsätt i samma riktning! ,´Skoj att du tyckte det! Själv kännde man sej rätt utskiten efter 2h söndags cardio.
Netcource: :up:
Här kommer, vanan trogen, lite svullna ätdagsbilder! Är ju så mycket roligare att posera när det flexar lite….
11 november, 2007 at 20:59 #821378Anonym anvandareMemberSom jag sagt innan ( om du kommer ihåg mig ), du är lite av en idol, sjukt snyggt hoppas på de bästa för dig!! :up:
11 november, 2007 at 21:05 #821379Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Här kommer, vanan trogen, lite svullna ätdagsbilder! Är ju så mycket roligare att posera när det flexar lite….Svullen? Var någonstans!
Får hålla med, du börjar ju faktiskt bli lite snygg! 👿12 november, 2007 at 00:13 #821380Anonym anvandareMemberAllt är fotografens förtjänst
Ser bra ut älskling. DVD.
PS mådde skit inatt. var tvungen att dra i mig de sista bullarna när jag kom hem.DSTack för en riktigt trevlig lördagsnatt dock.
Just det.. ser bra bra ut. gött tryck i axlarna och riktigt tight mage kompis.
12 november, 2007 at 09:24 #821381Anonym anvandareMemberSer bra ut det här Micke bara att köra hela vägen in i mål så blir du vass.
Axlarna är riktigt grymma önskar jag ahde domKör hårt
13 november, 2007 at 10:53 #821382Anonym anvandareMemberErkan: Klart jag minns! SÅ mycket fanmail får jag inte…:o
Jonas: Antar att du syftar på den nya frisyren?
Martin: Du får axlarna när jag får Arnoldpecsen & inte en dag tidigare har jag ju sagt!
Sam da Mam: Ja det är sjukt vad en 2-3kassar skräpmat, en natts boytalk i goda vänners lag & en Clintan-rulle gör för humöret.
& för magen haha
16 november, 2007 at 18:52 #821383Anonym anvandareMemberSnyggt brorsan;) ses snart
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.