031 INDA HOUSE! Micke på tävlingsstigen…

Home Forums Medlemsbilder 031 INDA HOUSE! Micke på tävlingsstigen…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 80 total)
  • Author

Efter att ha varit snorförkyld & immobiliserad hela helgen, är förväntningarna på topp inför det första ”riktiga” påsset sen i torsdags!

Några timmars cardio & ett discopass har dock klämts in mellan hostattacker, snor & frossa.

Trots att jag vätskat lite av det minskade kcalunderskottet så känns kroppen mjuk & relativt ”tryckig”.

På´t igen! Lite bilder från igår natt efter lite coccilliana & filmen superbad.. (GRYM!)

hur lång va du nu igen? och vad ligger vikten på vid de senaste korten?

Börjar torka till riktigt bra micke.
    Jag flydde gbg så jag skulle slippa se dig om om mig formmässigt.
    kommer vara i U-town fram tills tävling men vi kan ta sällskap till invägningen när det är dags =)

Johannez wrote:
    hur lång va du nu igen? och vad ligger vikten på vid de senaste korten?

ca188 lång. Vikten pendlar mellan 92-95 beroende på ”friskhet”.

Samir: Ja tyckte väl det hade blivit misstänksamt lugnt & tyst i våran hood?:

Kommer sakna att ha en annan zombie att tjöta med, men får trösta mej med min flickvän!:D

Ja vi höres längre fram.

Ser bra ut!
    Det finns inget som ger tryck som morfin, haha om inte så är det mysigt iaf =P Mer hostmeds åt folket!

Cagiva wrote:
    Ser bra ut!
    Det finns inget som ger tryck som morfin, haha om inte så är det mysigt iaf =P Mer hostmeds åt folket!

Haha, ja det kanske var det som gav trycket? Lite slö blir man dock..

Vi sover ju i en övernattningslägenhet när de slagborrar i ytterväggen; Vaknade där inatt, ställde mej upp & och hade INGEN aning var jag var. Kände mej som Sherlock när jag drog igenom några snabba scenarion som inte passade, men efter en stund gav jag upp & somnade om.:)

Ja så hemskt mycket mer bilder tänker jag inte lägga upp, men formen är helt OK nu…
    Handlar mer om finslip i dagsläget ,nått eller några kilo kvar tills jag kan kalla mej hård utan att skämmas.:)

MickeGBG wrote:
    Ja så hemskt mycket mer bilder tänker jag inte lägga upp, men formen är helt OK nu…
    Handlar mer om finslip i dagsläget ,nått eller några kilo kvar tills jag kan kalla mej hård utan att skämmas.:)

Snyggt Micke!!

Benen har verkligen blivit bättre tycker jag utifrån den sista, armar o axlar är ockås riktigt bra!

Ska bli kul att se på scenen :)

Ser mycket bra ut Micke!
    Formen kommer du att sätta den här gången! :emo-thumb
    Inga konstigheter nu på slutet bara!

Bra där broder Tuck!
    Bra ökningar sedan senast, speciellt triccarna och benen!

MickeGBG wrote:

Sedär jag, nu är det bara slutet kvar då:pop:

Blir bra det här.

Håller med övriga!

Det gjorde nog gott att jag lämnade Guldheden så att du vågar ta dig ut på gatorna igen och köra kardio.

Btw. Snygga poseringsbrallor.

Ser förbannat bra ut faktiskt micke.

Tanx allihopa!

Känns bra jämfört med förra gången. inga stora ökningar på vågen men de har kommit där de behövdes, samt att formen ligger några veckor före.:)

På gymmet igår var den dan det såg överlägset bäst ut hittils; var tvungen att ropa dit Personalen för att ha lite vittnen ifall jag aldrig skulle vara så snygg igen haha:p

Känner mej extremt liten dock, krävs A, nakenhet & B liiiite Pump för att jaga bort demonerna minst några gånger per dag…

Sam; jag tror det var ditt grupptryckhetsätande som fick fart på förbränningen…

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 80 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.