Home › Forums › Medlemsbilder › 031 INDA HOUSE! Micke på tävlingsstigen…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 november, 2007 at 13:41 #821399Anonym anvandareMember
Ser MYCKET lovande ut Micke :emo-thumb Jag ser enorma förbättringar sedan innan. Få inte för dig en massa ”funny bussiness” nu bara…
mvh Calle
26 november, 2007 at 15:57 #821400Anonym anvandareMemberLycka till nu grabben!!!
Ser riktigt bra ut !
Mvh / Tobbe
27 november, 2007 at 22:06 #821401Anonym anvandareMemberTobbe K wrote:Lycka till nu grabben!!!Ser riktigt bra ut !
Mvh / Tobbe
Tackar! :)Kul att höra.
Krya på dej!:emo-thumb
Calle: Kör i princip som senast , men lite mer fyllning, inget fancy.
27 november, 2007 at 22:33 #821402Anonym anvandareMemberJävla form :emo-thumb
1 december, 2007 at 13:12 #821403Anonym anvandareMemberuppdatering:
Börjar tighta så smått… Benen i fas hårdhetsmässigt.
1 december, 2007 at 13:20 #821404Anonym anvandareMemberDet ser helt sanslöst bra ut micke.
I´m proud to be your friend1 december, 2007 at 15:56 #821405Anonym anvandareMemberSamir wrote:Det ser helt sanslöst bra ut micke.
I´m proud to be your friend:up::up::up:
4 december, 2007 at 13:45 #821406Anonym anvandareMemberSer bra ut Micke! Du kan skrämma folk med dom där axlarna… :yikes:
4 december, 2007 at 16:08 #821407Anonym anvandareMemberTobiasJohansson wrote:Ser bra ut Micke! Du kan skrämma folk med dom där axlarna… :yikes:I´ll try, my friend, ill try….:kicking:
4 december, 2007 at 16:30 #821408Anonym anvandareMemberTusan vilken form du har fått till! :emo-thumb
4 december, 2007 at 20:37 #821409Anonym anvandareMemberDu är knallhård!
Dina axlar verkar stjäla mycket belastning från pecsen. Jag kan tänka mig att det är svårt att få brösten att växa när axlarna är så grova. Dina bröst ser dock bra ut tycker jag. De är framförallt väldigt långa ut utbreda över bröstkorgen. De är symmetriska och snygga men jag antar att du kämpar med dem och försöker få dem att bli ännu grövre. Hur tränar du får att få bäst kläm i brösten? Är det någon övning som du gillar extra mycket för för just brösten?
4 december, 2007 at 22:07 #821410Anonym anvandareMemberTimme wrote:Du är knallhård!Dina axlar verkar stjäla mycket belastning från pecsen. Jag kan tänka mig att det är svårt att få brösten att växa när axlarna är så grova. Dina bröst ser dock bra ut tycker jag. De är framförallt väldigt långa ut utbreda över bröstkorgen. De är symmetriska och snygga men jag antar att du kämpar med dem och försöker få dem att bli ännu grövre. Hur tränar du får att få bäst kläm i brösten? Är det någon övning som du gillar extra mycket för för just brösten?
Jag har fått gå ifrån bänk helt, då det bara blir en axelövning för mej.
Kör mycket hantel & hammerpressar i olika former. Experimenterat i flera år men när jag plockade av 50% av vikterna & körde maxkontakt började jag känna hur det skulle kännas. Har kommit ikapp med styrkan igen nu men som du skriver så tar axlarna över minsta jag slarvar.
Streching hjälper med.
mvh/ Micke med bred korg, förhoppningsvis djup tillslut…
4 december, 2007 at 22:49 #821411Anonym anvandareMemberSnart så
5 december, 2007 at 00:08 #821412Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Jag har fått gå ifrån bänk helt, då det bara blir en axelövning för mej.Kör mycket hantel & hammerpressar i olika former. Experimenterat i flera år men när jag plockade av 50% av vikterna & körde maxkontakt började jag känna hur det skulle kännas. Har kommit ikapp med styrkan igen nu men som du skriver så tar axlarna över minsta jag slarvar.
Streching hjälper med.
mvh/ Micke med bred korg, förhoppningsvis djup tillslut…
Jag misstänkte att det var så att bänken helt enkelt blev en axelövning för dig. Mycket intressant hur olika människor kroppar är egentligen! För mig är det lite tvärt om. Axlarna är väl sådär men brösten får jag direkt kontakt med i bänkpressen och de svarar bra. Jag är tvärt om. Har en djup bröstkorg som är tjock och sticker ut men den är ganska ”smal” och trång.
Hantelpressar är antagligen lättare att träffa bröstet med. Man kan ju gå förfärligt djupt i dem! Man kan ju också köra några reps flyes och sedan direkt gå över till tyngre hantlar och börja hantelpressa för att tvinga igång brösten. Jag vet inte vad du tycker om den metoden?
5 december, 2007 at 00:48 #821413Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Snart såhehe Fevers framtidskamera har skaffat en skymt av hur det kommer se ut på torsdag när jag börjar fylla.
Observera det nöjda flinet.:p
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.