031 INDA HOUSE! Micke på tävlingsstigen…

Home Forums Medlemsbilder 031 INDA HOUSE! Micke på tävlingsstigen…

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 76 through 80 (of 80 total)
  • Author
    Timme wrote:
    Jag misstänkte att det var så att bänken helt enkelt blev en axelövning för dig. Mycket intressant hur olika människor kroppar är egentligen! För mig är det lite tvärt om. Axlarna är väl sådär men brösten får jag direkt kontakt med i bänkpressen och de svarar bra. Jag är tvärt om. Har en djup bröstkorg som är tjock och sticker ut men den är ganska ”smal” och trång.

Hantelpressar är antagligen lättare att träffa bröstet med. Man kan ju gå förfärligt djupt i dem! Man kan ju också köra några reps flyes och sedan direkt gå över till tyngre hantlar och börja hantelpressa för att tvinga igång brösten. Jag vet inte vad du tycker om den metoden?

Kör alltid några lättare set med fokus på att få rätt känsla. Men föruttröttning är inte min grej.

Djup is the shit BTW!:emo-thumb

MickeGBG wrote:
    Kör alltid några lättare set med fokus på att få rätt känsla. Men föruttröttning är inte min grej.

Djup is the shit BTW!:emo-thumb

Djup är helt klart det mest effektiva :up:

Ser great ut Micke! Hoppas du vinner:up:

andrasidan wrote:
    Ser great ut Micke! Hoppas du vinner:up:

Ja hoppas kan man!:D

Tror att andreas P har goda chanser, Paul såg köttig ut & några till som mer ser ut som minus 100 killar.

Men jag vet mina fördelar, symmetri, hårhet & en klassisk look -so I aint goin down without a fight!.:P

Trycket är härligt nu, formen håller i sej & färgen har börjat läggas… I love this stuff, får rysningar när jag skriverr haha!:ike:

PS. Underbart Ken-citat i din signatur! Har oxå fastnat för den versen.

MickeGBG wrote:
    Ja hoppas kan man!:D

Tror att andreas P har goda chanser, Paul såg köttig ut & några till som mer ser ut som minus 100 killar.

Men jag vet mina fördelar, symmetri, hårhet & en klassisk look -so I aint goin down without a fight!.:P

Trycket är härligt nu, formen håller i sej & färgen har börjat läggas… I love this stuff, får rysningar när jag skriverr haha!:ike:

PS. Underbart Ken-citat i din signatur! Har oxå fastnat för den versen.

ja dina axlar funkar ju på linen så de går säkert great:up:

som pauline sa, whats the point in having muscles if youre not tanned?=)Färg rockar de håller jag absolut med om!

Agree den versen är så sjysst plus att videon är så härlig med stränderna och havet!

Lycka till nu!

Viewing 5 posts - 76 through 80 (of 80 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.