1 år senare…

Home Forums Medlemsbilder 1 år senare…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • Author

Tänkte dela med mig av 1 års resultat med stonkande och minutiöst kalkylerande av kosten (är inne på mitt 3:e år med viktträning).

Badrumsbilderna är tagna juli 2006 efter ett första försök till deff.
    Gymbilderna är tagna juli 2007 och en liten deff kunde inte undvikas inför denna sommaren heller.

23 år, 177 cm

2006-07: 70,5 kg (lite hårdare)
    2007-07: 75,0 kg

Vägen mot 90 hårda continues..

ser stabilt ut de där! alltid skojj å se ökningar:up: … satsar på 90 kilo jag å, får se vem som hinner först :p

Jopp-Wolmer wrote:
    Tänkte dela med mig av 1 års resultat med stonkande och minutiöst kalkylerande av kosten (är inne på mitt 3:e år med viktträning).

Badrumsbilderna är tagna juli 2006 efter ett första försök till deff.
    Gymbilderna är tagna juli 2007 och en liten deff kunde inte undvikas inför denna sommaren heller.

23 år, 177 cm

2006-07: 70,5 kg (lite hårdare)
    2007-07: 75,0 kg

Vägen mot 90 hårda continues..

90 kg hård förmodar jag, lol…

mvh Boven

bra vaxning av bröst med;)

baksidan ser bra ut med lite bulor och saker. Framsidan ser ut att vilja ha lite mer pisk :)

Det har hänt saker, ingen frågan om den saken, så kör på som du gör! Det funkar

Tycker om jag ska va ärlig att du borde kunna få ut mycket mer av den tid du lägger på gymmet, det är inga stora muskulrära ökningar du gjort.

Tycker du ska se över din kost och träning för det går att öka mer på den tiden.

Lycka till i fortsättning och kört hårt!!

Mvh

Martin. wrote:
    Tycker om jag ska va ärlig att du borde kunna få ut mycket mer av den tid du lägger på gymmet, det är inga stora muskulrära ökningar du gjort.

Tycker du ska se över din kost och träning för det går att öka mer på den tiden.

Lycka till i fortsättning och kört hårt!!

Mvh

han ser ju inte nämvärt mycket vattningare eller tjockare ut, så +5kg relativt bra massa på ett år måste ju vara väldigt bra.

xatzer wrote:
    han ser ju inte nämvärt mycket vattningare eller tjockare ut, så +5kg relativt bra massa på ett år måste ju vara väldigt bra.

5 kg mer fett/vatten syns inte så mycket… Tycker däremot inte att man ser mycket skillnad på musklärna, lite sämre form däremot syns.
    Är säkert en del muskler, men borde gå att göra större ökningar.

Var inte rädd för mat .

Lycka till.

Jösses jävlar vilka former på ländryggen, den andra personen någonsin jag ser som har ordentliga ryggrutor.

Respekt! 8)

…dock inge vidare framsteg på ett år.

MVH

Antingen så har du missat på maten, träningen eller båda delarna.

Träna stenhårt på gymmet och förflytta alla vikter så hårt och fort du kan (utan att använde sämre from). Flyger vikterna iväg så är de för lätta. Många tränar helt åt skogen värdelöst. Ligger där och mes ”pumpar” med sina löjliga hantlar och pressar långsamt för att få bättre ”kontakt” Fuck that shit!

Använd bra teknik och god from, sänk vikterna kontrollerat och explodera upp skiten! Tryck vikterna som om det inte fanns någon morgondag.

Självklart är det inte fel att göra långsamma reps. När vikterna är tillräckligt tunga så går det inte att förflytta vikterna snabbt. Detta är en självklarhet och det är så det ska vara men när folk gör sina reps långsammare än vad de egentligen klarar så har de misslyckats rejält. Om målet med träningen är att få stora muskler så bör man sträva efter att förflytta vikterna med maximal kraft. Det är det som bygger bäst och ger mest styrka.

Timmeeeeyyyy! *dregel* *ryck/spasm*

Jag glömde en grej Jopp-Wolmer. Du skulle kunna ha missat på vilan/sömnen också men jag tror faktiskt inte att det är det som är problemet i ditt fall.

Det är betydligt fler som ”undertränar” än övertränar. Det är jag övertygad om.

Din form har ju blivit betydligt sämre

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.