100% Armar

Home Forums Medlemsbilder 100% Armar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 939 total)
  • Author

Dagsfärska bilder på mina guns. :)

En liten jäntas biceps.

Sessan wrote:
    En från sommarens bulkigaste form…:pop:

…och en bild efter en kort men intensiv deff – samma som på min avatar.

Riktigt elakt bra :up:

från igår….

sencii wrote:
    från igår….

biff

Theres wrote:
    Nu funkade ju bicce bilden :)

[img=http://forum.body.se/picture.php?albumid=505&pictureid=3194]

Redigt schysst, och då menar jag inte sådär ”ueew:yikes: snyggt” som man ibland ser på tränande tjejer, utan värkligen schysst.:up:

Här kommer två bilder. En på biceps och en på Triceps. Dock utan Pump.

Gymmat skapligt seriöst sen Dec 08. Nybörjare på gymmet.

*26 år den 27/11
    *176 cm lång
    *77 kilo
    *Biceps mått 40.5-41.Svårt att mäta själv.

Flessa wrote:
    Faran: ser riktigt jävla bra ut! ålder?

Tack så mycket! Jag fyllde 23 i år.

Daniel Dehn wrote:
    Vilken djävla utveckling du ser ut att haft sen din ”transformation”.

Riktigt kul att se att du ”sköter” dig och har hittat rätt med allt.

Bra triceps som vanligt och biceps ser vass ut med.
    Bra form dessutom.

Kul att se som sagt, fortsätt så :up:

Vad roligt att höra, tack! :D
    Ja det känns som att det går framåt. Hade en dålig period i våras/somras då jag tappade mycket vikt. De senaste månaderna har det dock gått bra och sen i augusti har jag gått upp ett par kg. Och jag tror inte att det är många gram fett. :up:

Tack =) Här kommer två nya bilder ”tagna igår” :) obs står inte perfekt men jag är ny inom posen haha*

[img=http://forum.body.se/picture.php?albumid=604&pictureid=3639][img=http://forum.body.se/picture.php?albumid=604&pictureid=3636]

fredrik92a wrote:
    Redigt schysst, och då menar jag inte sådär ”ueew:yikes: snyggt” som man ibland ser på tränande tjejer, utan värkligen schysst.:up:

Theres: ser bra ut spec armar och axlar

Moderator på fis-upplägg för att hålla formen lite. Hoppade in mellan varven när jag plåtade igår och tog en bild på mig själv, kul att se hur det ser ut. Ska köra på ett tag på det här sättet och ta lite ordentliga bilder sedan i början av nästa år. På bild vägandes 72kg utspridda på mina 182cm. :)

I know the quality sucks 👿

Marcus Syvertsen wrote:
    Moderator på fis-upplägg för att hålla formen lite. Hoppade in mellan varven när jag plåtade igår och tog en bild på mig själv, kul att se hur det ser ut. Ska köra på ett tag på det här sättet och ta lite ordentliga bilder sedan i början av nästa år. På bild vägandes 72kg utspridda på mina 182cm. :)

Snygga linjer och cool bild:)

Marcus Syvertsen wrote:

Looks badass!

Marcus Syvertsen wrote:

Jag trodde att du skulle vara betydligt mindre av det jag hört från dig om din träning, men det ser ju bra ut fortfarande!

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 939 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.