Home › Forums › Medlemsbilder › 100% Armar
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 december, 2009 at 18:55 #287584Anonym anvandareMember
Smal och opumpad :yikes::what: de enda som växer e ju fan magen. haha
9 december, 2009 at 19:04 #287585Anonym anvandareMemberLyftarBruden wrote:Smal och opumpad :yikes::what: de enda som växer e ju fan magen. hahaJag har sagt det innan, du har fett med potential då du redan har saker guns att bygga på! Hårdbulka ett tag och ta ner dig själv så slår jag vad om att du kommer få feta resultat!
9 december, 2009 at 19:05 #287586Anonym anvandareMemberEmil Lundberg wrote:Haha Zoltan du är guld:D vi får komma till ljungby och dra ett pass snart:)Ljungby som i Ljungby småland?
9 december, 2009 at 19:10 #287587Anonym anvandareMembermalkieth wrote:Jag har sagt det innan, du har fett med potential då du redan har saker guns att bygga på! Hårdbulka ett tag och ta ner dig själv så slår jag vad om att du kommer få feta resultat!Hårdbulka är ju en störd idé imo. Finns ju knappast någon anledning att gå runt fet. Jag tror att du kommer få lika bra resultat av att ligga på kaloribalans alt. öka något halvkilo i månaden och sedan slippa dieta. Framförallt med tanke på hennes bakgrund.
Jag tycker det ser väldigt bra ut på bilden, en bra triceps. Om du mår bra är det givetvis en större vinst än en bra triceps.
9 december, 2009 at 19:15 #287588Anonym anvandareMemberanders172 wrote:Hårdbulka är ju en störd idé imo. Finns ju knappast någon anledning att gå runt fet. Jag tror att du kommer få lika bra resultat av att ligga på kaloribalans alt. öka något halvkilo i månaden och sedan slippa dieta. Framförallt med tanke på hennes bakgrund.Jag tycker det ser väldigt bra ut på bilden, en bra triceps. Om du mår bra är det givetvis en större vinst än en bra triceps.
Sant, att gå runt ”fet” är ju inte särskilt kul..
Men när jag pratat med henne verkar det som att hon vill bli super grov. Då måste man ligga i relativt hårt, men jag kan erkänna att kost och diet inte är mina starkaste sidor.Oavsett ovanstående så är lyftarbruden enastående!
9 december, 2009 at 20:04 #287589Anonym anvandareMembermalkieth wrote:Ljungby som i Ljungby småland?Ja
9 december, 2009 at 20:09 #287590Anonym anvandareMembermalkieth wrote:Jag har sagt det innan, du har fett med potential då du redan har saker guns att bygga på! Hårdbulka ett tag och ta ner dig själv så slår jag vad om att du kommer få feta resultat!tack, jo hårdbulka e ordet. nu jäklar äter som en tok så magen har tredje världskrig, but i like it :up:
9 december, 2009 at 20:17 #287591Anonym anvandareMemberLyftarBruden wrote:tack, jo hårdbulka e ordet. nu jäklar äter som en tok så magen har tredje världskrig, but i like it :up:hade inte lyssnat på Malkeith om jag va du, snubben tror att det är bra o väga 150kg ”bulkad” , hårdbulka kommer bara leda till ett för stort överskott av fett på kroppen, lagom e bäst!
9 december, 2009 at 20:28 #287592Anonym anvandareMemberMoris wrote:hade inte lyssnat på Malkeith om jag va du, snubben tror att det är bra o väga 150kg ”bulkad” , hårdbulka kommer bara leda till ett för stort överskott av fett på kroppen, lagom e bäst!Jag har ju sagt att diet och deff inte är mina starka sidor, så låt damen tro vad hon vill men minska på person angreppen är du snäll det är inte nice bro.
9 december, 2009 at 20:29 #287593Anonym anvandareMemberDennis Johansson wrote:JaNice visste inte att det fanns så många ifrån Småland här.
9 december, 2009 at 20:35 #287594Anonym anvandareMemberMoris wrote:hade inte lyssnat på Malkeith om jag va du, snubben tror att det är bra o väga 150kg ”bulkad” , hårdbulka kommer bara leda till ett för stort överskott av fett på kroppen, lagom e bäst!kommer inte gå upp me rön 0,5kg i veckan ändå utav bra mat. Å tjock kmr jag inte bli då jag har 4kg kvar till normalvikt å få igång mensen igen. Dessutom ha rju musklerna ”minne” hur de va sist man va bra tränad och normalviktig så min viktuppgång blir nog mkt muskler ändå, jag kan bara njuta.
9 december, 2009 at 22:35 #287595Anonym anvandareMemberJa dom ser ju okej ut såhär upfront iallafall, men måste byggas på lite mer
9 december, 2009 at 22:39 #287596Anonym anvandareMembermalkieth wrote:Jag har sagt det innan, du har fett med potential då du redan har saker guns att bygga på! Hårdbulka ett tag och ta ner dig själv så slår jag vad om att du kommer få feta resultat!Vad menar du med ”fett med potential”? Det ser ut som en vanligt smal tjej, med lite definierad triceps. Inget ont menat.
10 december, 2009 at 04:58 #287597Anonym anvandareMemberMjao wrote:Vad menar du med ”fett med potential”? Det ser ut som en vanligt smal tjej, med lite definierad triceps. Inget ont menat.Jag har pratat lite med henne innan, hon verkar väldigt målinriktad och har sysslat med powerlifting så ifall hon verkligen vill lägga på sig och bli ”stor” som hon nu vill bli så tror jag att det kommer gå bra för henne. Alla människor med mål stora som små har fett med potential enligt mig. Det är drivande människor som varken simmer med eller emot strömmen som saker går dåligt för.
12 december, 2009 at 12:59 #287598Anonym anvandareMember26år
176cmlång
80kg
41.5cm kall -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.