100% Armar

Home Forums Medlemsbilder 100% Armar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 939 total)
  • Author

Smal och opumpad :yikes::what: de enda som växer e ju fan magen. haha

LyftarBruden wrote:
    Smal och opumpad :yikes::what: de enda som växer e ju fan magen. haha

Jag har sagt det innan, du har fett med potential då du redan har saker guns att bygga på! Hårdbulka ett tag och ta ner dig själv så slår jag vad om att du kommer få feta resultat!

Emil Lundberg wrote:
    Haha Zoltan du är guld:D vi får komma till ljungby och dra ett pass snart:)

Ljungby som i Ljungby småland?

malkieth wrote:
    Jag har sagt det innan, du har fett med potential då du redan har saker guns att bygga på! Hårdbulka ett tag och ta ner dig själv så slår jag vad om att du kommer få feta resultat!

Hårdbulka är ju en störd idé imo. Finns ju knappast någon anledning att gå runt fet. Jag tror att du kommer få lika bra resultat av att ligga på kaloribalans alt. öka något halvkilo i månaden och sedan slippa dieta. Framförallt med tanke på hennes bakgrund.

Jag tycker det ser väldigt bra ut på bilden, en bra triceps. Om du mår bra är det givetvis en större vinst än en bra triceps.

anders172 wrote:
    Hårdbulka är ju en störd idé imo. Finns ju knappast någon anledning att gå runt fet. Jag tror att du kommer få lika bra resultat av att ligga på kaloribalans alt. öka något halvkilo i månaden och sedan slippa dieta. Framförallt med tanke på hennes bakgrund.

Jag tycker det ser väldigt bra ut på bilden, en bra triceps. Om du mår bra är det givetvis en större vinst än en bra triceps.

Sant, att gå runt ”fet” är ju inte särskilt kul..
    Men när jag pratat med henne verkar det som att hon vill bli super grov. Då måste man ligga i relativt hårt, men jag kan erkänna att kost och diet inte är mina starkaste sidor.

Oavsett ovanstående så är lyftarbruden enastående!

malkieth wrote:
    Ljungby som i Ljungby småland?

Ja

malkieth wrote:

tack, jo hårdbulka e ordet. nu jäklar :) äter som en tok så magen har tredje världskrig, but i like it :up:

LyftarBruden wrote:
    tack, jo hårdbulka e ordet. nu jäklar :) äter som en tok så magen har tredje världskrig, but i like it :up:

hade inte lyssnat på Malkeith om jag va du, snubben tror att det är bra o väga 150kg ”bulkad” , hårdbulka kommer bara leda till ett för stort överskott av fett på kroppen, lagom e bäst!

Moris wrote:
    hade inte lyssnat på Malkeith om jag va du, snubben tror att det är bra o väga 150kg ”bulkad” , hårdbulka kommer bara leda till ett för stort överskott av fett på kroppen, lagom e bäst!

Jag har ju sagt att diet och deff inte är mina starka sidor, så låt damen tro vad hon vill men minska på person angreppen är du snäll det är inte nice bro.

Dennis Johansson wrote:
    Ja

Nice visste inte att det fanns så många ifrån Småland här.

Moris wrote:

kommer inte gå upp me rön 0,5kg i veckan ändå utav bra mat. Å tjock kmr jag inte bli då jag har 4kg kvar till normalvikt å få igång mensen igen. Dessutom ha rju musklerna ”minne” hur de va sist man va bra tränad och normalviktig så min viktuppgång blir nog mkt muskler ändå, jag kan bara njuta.

Ja dom ser ju okej ut såhär upfront iallafall, men måste byggas på lite mer :)

malkieth wrote:

Vad menar du med ”fett med potential”? Det ser ut som en vanligt smal tjej, med lite definierad triceps. Inget ont menat.

Mjao wrote:
    Vad menar du med ”fett med potential”? Det ser ut som en vanligt smal tjej, med lite definierad triceps. Inget ont menat.

Jag har pratat lite med henne innan, hon verkar väldigt målinriktad och har sysslat med powerlifting så ifall hon verkligen vill lägga på sig och bli ”stor” som hon nu vill bli så tror jag att det kommer gå bra för henne. Alla människor med mål stora som små har fett med potential enligt mig. Det är drivande människor som varken simmer med eller emot strömmen som saker går dåligt för.

26år
    176cmlång
    80kg
    41.5cm kall

Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 939 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.