100% Armar

Home Forums Medlemsbilder 100% Armar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 526 through 540 (of 939 total)
  • Author

Lite suddiga(min kamera lever sitt eget liv) Men man ser ju en liten biceps iallafall:o
    Susan 72kg…

Får väl lägga upp den här med då. Pumpade och fina :D

[img=http://i42.tinypic.com/13zwv15.jpg]

mina små biceps.

tränat i ” 2,5 ” månader efter 3 års uppehåll. Noll definition men men

Vikt 110 kg

Biceps 43.5 cm

[img=http://forum.body.se/picture.php?albumid=665&pictureid=4377]

kaxen wrote:
    [img=http://forum.body.se/picture.php?albumid=665&pictureid=4377]

ser riktigt bra ut killen! fett avis på dina resultat. keep up the good work

Albin wrote:
    Tänkte det fanns någon speciell anledning, repsomfång om tjugo är ju inte direkt muskelbyggande och gör ju inte att du behåller det du har lättare under dieten heller.

Jag har fått ett tränings schema av en kunnig träningsmänniska så jag är inte oroad av att inte bygga eller för att tappa muskler.

Jag kör 2 pass i veckan på de flesta muskelgrupperna och det är båge hög och lågreps=)

Blobas wrote:
    Jag har fått ett tränings schema av en kunnig träningsmänniska så jag är inte oroad av att inte bygga eller för att tappa muskler.

Jag kör 2 pass i veckan på de flesta muskelgrupperna och det är båge hög och lågreps=)

2 pass i veckan pa dom flesta muskel grupper hinner du aterhamta dig?
    Kunnig traningsmanniska :emo-thumb

Dennis Johansson wrote:
    Får väl lägga upp den här med då. Pumpade och fina :D

[img=http://i42.tinypic.com/13zwv15.jpg]

Du är så jävla sjuk! Ska bli kul att se hur det går för dig i framtiden, dina resultat är galna för åldern.

Blobas wrote:

Kan inte se meningen med sånt högt repsomfång på den lättare dagen ändå.

Matias wrote:
    2 pass i veckan pa dom flesta muskel grupper hinner du aterhamta dig?
    Kunnig traningsmanniska :emo-thumb

Att träna igenom kroppen två gånger per vecka är dock inga problem, allt beror på volym per gång och upplägg.

J.v.K wrote:
    tips: bara för att det är en kunnig så ska man ändå ta allt med en nypa salt. och ifall en ”kunnig” säger så, så skulle jag nog sluta kalla den personen för kunnig precis just NU! för det är fan inget bra tips. värdelöst t om

Om jag inte misstar mig, så nämndes det Fredrik ifrån reFORM i hennes journal.

Albin wrote:
    Kan inte se meningen med sånt högt repsomfång på den lättare dagen ändå.

Att träna igenom kroppen två gånger per vecka är dock inga problem, allt beror på volym per gång och upplägg.

finns nog olika syn pa det for mig skulle det inte ge maximal tillvaxt
    Fast har man hogtblod tryck sa kan det ju funka :)

J.v.K wrote:
    och?

Tänkte bara om du ville veta vem du skulle ringa och säga att han var ”okunnig” som tränare? Handlade enbart om omtänksamhet.

J.v.K wrote:
    Det ändrar inte min uppfattning.

men en motivering skulle varit intressant

Och då säger jag, ring honom och fråga. Det är ju ganska dumt att döma ut någon, utan bakgrundsfakta och dessutom inte kunna något själv? Vissa PT kan väl erkännas vara lite mindre begåvade, men oskyldig tills dömd skyldig.

Hade du däremot varit top notch och haft all fakta om varför upplägget ser ut som det gör, INNAN du säger att personen är okunnig, så hade väl läget varit annorlunda. Tills dess, låt hon lita på sin tränare då hon uppenbarligen upplever resultat.

Vilkl me ha kommentarer, fast min bild kanske inte syns :(

Viewing 15 posts - 526 through 540 (of 939 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.