100% Armar

Home Forums Medlemsbilder 100% Armar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 811 through 825 (of 939 total)
  • Author

nytagen Bild 26/1

Min arm vad tycks ?

Svårt att säga Jernstedt. Sån jäkla ”skuggning” på fotot.

Okej då kör vi denna bilden istället :)

ser bra ut järnis!

Jernstedt, en helt okej form för stranden.

gober wrote:
    jernstedt, en helt okej form för stranden.

+1

NKK wrote:
    Tackar mannen =) värmer att höra.

Mätte precis och dom pekar nästan 57cm kalla.

57cm är oftast ett lårmått. galet.

Sammy wrote:
    57cm är oftast ett lårmått. galet.

Håller med, helt sjukt!

Bra arm, NKK. 57 cm är 3 cm från 60 cm, som är ett hysteriskt stort mått.

4cm kvar till mina lår, haha.

Gettodachoppa wrote:
    Bra arm, NKK. 57 cm är 3 cm från 60 cm, som är ett hysteriskt stort mått.

Tackar alles för den värmande kritiken =)
    Ja, får la sikta på 60cm men jag tror det är att hoppas på för mycket tror inte dom blir så mycket större om jag ska vara ärlig.
    Folk som träffar mej gapar och säger sicka sinnesjuka armar du har fi fan största jag någonsin har sett.

Fru NKK säger samma sak haha, det är redan svårt att hitta några kläder som går över mina GUNS =) om dom blir större lär jag få gå på affärer för ”större” personer haha.

Men tack alla för den värmande kritiken känns bra att höra sånt.
    Jaså Gober ? då får du köra på benen mer ”skämt åsido” =)

NNK: Riktigt bra arm mått, vad kör du för arm övningar som ger dessa armar ?

Skulle jag skriva ner hur jag kör mina armar skulle väl det bli ett ramaskri haha.
    Jag kör faktiskt mina armar 2 ggr i veckan och ligger för varje muskelgrupp biceps 6-8 övningar triceps likaså.

Mängd träning har gett mej bäst resultat jag kör både tungt och lätt tungt cirka 5-6 reps
    och lätt allt upp till 25-50 reps super-set m.m.
    Jag kör mest fria vikter just nu faktiskt! hammercurl rak stång ez-stång vanliga hantelcurls sen kör jag Arnolds favvo övning när man lutar sig framåt och kör hantelcurl in mot kroppen funkar perfa för size och peak.
    Men alla är vi olika och min träning kanske inte funkar för andra men för mig gör den det.
    men att köra 3 set 3 övningar är inget som funkar för mig i alla fall.
    Tycker väl själv att det kan kallas underhållsträning, sett många som inte får sina armar och växa och dom kommer fram o frågar mig hur dom ska göra jag säger bara prova köra mera set plus övningar variera tungt och lätt högreps lågreps.

Och jag kör mest korta rörelser som jason huh och phil heath kind of a style det funkar helt super på mig. jag provade köra som jason huh i 1 månad för triceps och helvete sicken skillnad det blev på dom mycket skarpare och synligare sen återgick jag till lite längre då blev dom inte så skarpa längre så jag återgick givetvis till korta rörelsemönster.
    Mina biceps fick samma behandling och dom har fått mera massa och blivit skarpare och tjockare.

Ahhh skulle ta mig en hel dag att skriva ner hur jag kör haha så det var lite om hur jag kör.
    Kan säga att jag är mycket stark i armarna och jag kör på vikter som folk bara skakar på huvet och säger fy fan du är sinnesjuk och sinnesjukt stark.
    men men =).
    Tack för den värmande kritiken jernstedt.

Ok förstår men det måste ta lång tid att köra igenom eller ?

Viewing 15 posts - 811 through 825 (of 939 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.