100% Armar

Home Forums Medlemsbilder 100% Armar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 856 through 870 (of 939 total)
  • Author

Biceps ser ju helt sjuk ut på sista bilden, ser nästan ut som syntholbicce :D den är liksom lite för stor för resten av armen och kroppen. Men bra jobbat.

Bra NKK. Hur går träningen? Några mål/planer framöver?

Tackar mannen.
    Just nu har jag lagt in 2 benpass i veckan och benen börjar väl ta sig igen, har ju ett dåligt knä som jag opererat och 2 år senare är det inte bättre.

Jag förlorade mycket muskelmassa på det efter operationen,men muskelmassan börjar komma tillbaka men det har varit en lång väg.

Så när benen blir så bra som jag vill att dom ska vara så blir det tävling garanterat, många är på mig och frågar när jag ska tävla eftersom jag är så pass stor och det ser rätt bra ut, då kanske man ska börja inse att man ser ut som en bodybuilder och ska upp på scen =)

det är en stor dröm men dieten skrämmer mig dock, då jag har ett krävande montörs arbete plus jag har så lågt blodsocker,och jag hatar att vara hungrig haha.
    Men tant här hemma säger att när jag är hungrig så håller hon sig undan då jag blir som ett surt lejon som bara ryter tänk att dieta då? =)

Men jag håller på att rehabar min axel som jag haft ont i 2 år impingement ”stavning” och inflammerad slemsäck, jag har dock börjar bli bättre med mycket baksida axlar träning med kort rörelsebana.
    Jag vill helst tävla i styrkelyft så jag är ganska så stark =) me nvi får se vad det blir axeln måste bli bra innan jag kan börja köra bänk igen, blir den inte bra så blir det bodybuilding.

Grymt NKK! Vad för tävling blir det? Om allt går som det ska :D ?

Vetifan vad är bäst att börja med? har inte så stor koll på det

Och tack Yaldish bud =)

NKK wrote:

Längd och vikt?
    Styrka?

180/112-113kg

Styrka? jadu gjort 230kg i bänk som mest 13 reps på 90kg ez 10 reps på 100kg ez stång 110kg 9 reps i samma pass ez stång 280 i böjj 260 i mark men det var länge sen eftersom mitt knä blev opererat och inte blivit bra än.
    hammercurl med 65kg hantlar 7-8 reps fanns inte större. så stark i armarna är jag.

Finns massor av andra tunga lyft jag gjort men blir mycket att skriva ner.

Lars Berglund wrote:
    Inte i närheten utav NKK´s galna 57cm! Men kämpar på….

Dom ser mycket bättre och mycket större ut om det är till någon tröst.

NKK wrote:
    180/112-113kg

Styrka? jadu gjort 230kg i bänk som mest 13 reps på 90kg ez 10 reps på 100kg ez stång 110kg 9 reps i samma pass ez stång 280 i böjj 260 i mark men det var länge sen eftersom mitt knä blev opererat och inte blivit bra än.
    hammercurl med 65kg hantlar 7-8 reps fanns inte större. så stark i armarna är jag.

Finns massor av andra tunga lyft jag gjort men blir mycket att skriva ner.

Låter ju bra, du vinner ju SM i Klassiskt styrkelyft med god marginal och har lika stora armar som Martin Kjellström.
    Måste kännas fantastiskt att vara så bra, på internet. Coolt. Grymt. Fett. Nice. Awsome.

Får ju lägga upp en bild på låret om man ska matcha er. Helvete :(

Pontus_H wrote:
    Låter ju bra, du vinner ju SM i Klassiskt styrkelyft med god marginal och har lika stora armar som Martin Kjellström.
    Måste kännas fantastiskt att vara så bra, på internet. Coolt. Grymt. Fett. Nice. Awsome.

På internet? menar du att jag ljuger? lagt upp filmer förr på mina lyft och det är inte lögn.
    Tro vad du vill.
    Och Lars armar är mera deffade än mina därav mera markeringar och illusionen att dom ser större ut.

Tänker inte försvara mig angående det där,bara komma till mitt gym och se det irl att jag är så pass stark!

NKK wrote:
    På internet? menar du att jag ljuger? lagt upp filmer förr på mina lyft och det är inte lögn.
    Tro vad du vill.
    Och Lars armar är mera deffade än mina därav mera markeringar och illusionen att dom ser större ut.

Tänker inte försvara mig angående det där,bara komma till mitt gym och se det irl att jag är så pass stark!

Det är faktiskt precis det jag menar. Men släng du upp en film på när du bänkar 230 kilo så åker hatten av.

NKK wrote:
    Tro vad du vill.

Hittade ingen video som du lagt upp NKK, men det kanske jag som söker dåligt.

Den dagen jag ser nån köra hammercurls med 65 kiloshantlar lyfter jag på hatten
    VÄRLDSKLASS!

Viewing 15 posts - 856 through 870 (of 939 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.