10månaders utveckling, åt rätt håll!

Home Forums Medlemsbilder 10månaders utveckling, åt rätt håll!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 71 total)
  • Author
    Andreas Guiance wrote:
    Han menar att han har vuxit så bra – dvs han har bra gener.

Angående att det ser ut att va fler kilon så beror det ju på att det faktiskt är ren kvalitetsmassa vi talar om. I vanliga fall om man själv har ökat 5 kg exempelvis är ju fyra av dem fett – det är därför man blir så förvånad över hur stor skillnaden är;)

Ja, men hur vet någon här vad han skulle ha för gener, och hur lätt han har för att bygga muskler? Snacket om gener är lagom uttjatat, tycker jag. Har själv polare som vuxit dåligt och polare som vuxit bra. En gemensam nämnare för de som vuxit bra är att de tagit träningen och allting runtom den seriöst, vilket den andra gruppen inte gjort. Doping är även en faktor vi inte kan ta hänsyn till när vi ser bilder. Inte för att jag tror att trådskapare använt sig av något olagligt, men i alla fall.

Tackar alla nya som skrivit! =)

Dessan:
    Måtten på låren är ca: 55cm, och vaderna 37cm. Vaderna ligger med andra ord bra till i förhållande till överarmarna. Låren släpar en aning, men det börjar rätta till sig.
    Lägger upp benbilder sen efter nästa fotografering!

hultman:
    Angående hur seriöst jag ställt mig till träning kan jag svara att jag håller kosten på en klart acceptabel nivå, med 2-3g protein/kg kroppsvikt dagligen, försöker få i mig kaseinprotein som sista måltid varje kväll, och sover 7-10tim/natt.
    Försöker begränsa intag av skräpmat/alkohol till högst ett par gånger på en 2-3månaders period..

Bra gener eller inte, jag tränar för att det är kul, och att resultaten visar sig så tydligt efter kort tid är bara en bonus! ;)

Shit va bra! grymm skillnad starkt jobbat! nu ökade min inspiration ett par snäpp vill jag lova! lycka till i framtiden!:D

Brothlin wrote:
    Shit va bra! grymm skillnad starkt jobbat! nu ökade min inspiration ett par snäpp vill jag lova! lycka till i framtiden!:D

Alltid kul att hjälpa till!

Kommer fortsätta dela med mig av mina framgångar i framtiden också, bara att hålla utkik :up:

Riktigt bra jobb!!
    Du ser ut att ha gått in i puberteten och blivit man med den bredden du lyckats få!!
    Kanonbra jobbat, fortsätt så och kör ben lika flitigt som alla andra grupper.
    Mvh. Lisa!!

härligt :)

lisa_dragon och _nettaan:

Tack så mycket! =)
    Kul att ha blivit man ;)

Erik_Hellström wrote:
    Tänkte publicera mina framgångar hittils genom att posta ett par bilder som visar vad som hänt med min kropp de senaste 10månaderna.
    De vänstra bilderna är från 6:e januari 2006.
    De högra är från 16:e november 2006.

Fler bilder finns i min journal!

Ser inte skillnaden :/
    Är det den nya lufsiga frillan, handskarna eller att du har gömt kallingarna på högra bilden?
    Na, skojar med dig, riktigt bra resultat men kom ihåg att det går lättast i början ;)

samsam wrote:
    Ser inte skillnaden :/
    Är det den nya lufsiga frillan, handskarna eller att du har gömt kallingarna på högra bilden?
    Na, skojar med dig, riktigt bra resultat men kom ihåg att det går lättast i början ;)

Tja, det är ju faktiskt allting =)
    Helhetsintrycket gör sitt också :|

Självklart är jag medveten om det, men jag ska hålla motivationen uppe hela vägen :up:

real PHAKKIN impressed man!!! keep up the good work! :emo-thumb

Vad för mat stoppar du i dig.

Erik_Hellström wrote:
    Tänkte publicera mina framgångar hittils genom att posta ett par bilder som visar vad som hänt med min kropp de senaste 10månaderna.
    De vänstra bilderna är från 6:e januari 2006.
    De högra är från 16:e november 2006.

[img=http://img212.imageshack.us/img212/4620/framkompqm3.jpg][img=http://img482.imageshack.us/img482/7079/magenpx6.jpg][img=http://img212.imageshack.us/img212/9459/bakkompvq0.jpg][img=http://img482.imageshack.us/img482/9188/ryggenbj1.jpg]Fler bilder finns i min journal!

drutten30 wrote:
    Vad för mat stoppar du i dig.

Riktig mat i stora mängder..
    Alltid havregrynsgröt till frukost, gainer före och efter träning (den före med 25g maltodextrin och 30g whey-80, den efter med 50g malto och 30g whey-80)
    Middag med minst 1g kolhydrater/kg kroppsvikt en timme efter träning, ihop med minst 30g protein.

Oftast keso/kesella/kvarg som sista måltid innan läggdags..

Och på den vägen är det.. =)

Tror att jag såg dig på gymmet igår. Om du nu var på workout center i Gävle?

hultman wrote:
    Tror att jag såg dig på gymmet igår. Om du nu var på workout center i Gävle?

Kan stämma bra det, kom dit vid 17.30 och var kvar ca 50min..
    Var du där ensam? Kom gärna fram och hälsa om du ser mig igen, känner knappt några i gävle, och ska flytta hit till sommaren =)

Erik_Hellström wrote:
    Kan stämma bra det, kom dit vid 17.30 och var kvar ca 50min..
    Var du där ensam? Kom gärna fram och hälsa om du ser mig igen, känner knappt några i gävle, och ska flytta hit till sommaren =)

Japp, körde ensam. Är 19 bast, körde i Zone-tröja och Gasp-byxor, har mörkt hår och är relativt lång :D Ska komma fram nästa gång :)

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 71 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.