Home › Forums › Medlemsbilder › 120 – 100kg på 5 månader!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 februari, 2009 at 19:31 #682557Anonym anvandareMemberThe_Insane wrote:Okej, varför inser du att du inte bör tävla?
Det kan jag förstå att det är tillräckligtFör att jag tycker jag är för dålig, har gjort så många tävlingar med dåliga resultat. Inte så roligt att komma sist eller bland dom sista varje gång.
9 februari, 2009 at 19:33 #682558Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:För att jag tycker jag är för dålig, har gjort så många tävlingar med dåliga resultat. Inte så roligt att komma sist eller bland dom sista varje gång.Nä det kan jag förstå, men så länge du håller på så tycker jag att du gör rätt.
Alltid skoj att följa din utveckling samt dina inlägg i bloggen9 februari, 2009 at 19:53 #682559Anonym anvandareMemberThe_Insane wrote:Nä det kan jag förstå, men så länge du håller på så tycker jag att du gör rätt.
Alltid skoj att följa din utveckling samt dina inlägg i bloggenUtvecklingen har väl stannat av lite dom sista 10 åren, konstigt när man har varit mer hardcore. Fast är nog ganska softcore egentligen.
Tänkte jag skulle ändra på det, ja på utvecklingen då och bli en riktig tuffing. :pMina inlägg i bloggen speciellt ska man nog ta med en nypa salt, säger som Shawn Ray varför ta det så seriöst.
Hans inlägg på MD är inte heller så seriösa alla gånger.
Dom är roliga när dom retar varandra; Han, Lee och Flex bla.9 februari, 2009 at 20:25 #682560Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:För att jag tycker jag är för dålig, har gjort så många tävlingar med dåliga resultat. Inte så roligt att komma sist eller bland dom sista varje gång.kör CBB:P
Nedå, tycker du har en bra ram som man ser att du kommer att fylla ut,och när du gör det så:up:…
Allt tar ju sin tid själv har man ”bara”tränat i 9år men något kg kan göra sååå mycket, 07 så kom jag inge bra till alls, 08 hade jag gått upp knappa 2kg och var en stor skillnad i resultatlistorna….
Så kör på nu jonas och gör det du älskar8)9 februari, 2009 at 21:31 #682561Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:För att jag tycker jag är för dålig, har gjort så många tävlingar med dåliga resultat. Inte så roligt att komma sist eller bland dom sista varje gång.Jag anser inte du är dålig men vore bra anlita någon för dieten och inte ändra fram och tillbaks allt. Fysiken är inte dålig men du blir nog lite snurrig sista månaderna som vi alla andra. Du kan komma högre på placeringslistan bara du inte f***ar till det så mycket på slutet.
Iofs vad vet jag. Har aldrig prickat formen till tävlingsdagen någon gång heller.
Kör din race och gör det du tycker är kul!
9 februari, 2009 at 23:09 #682562Anonym anvandareMemberTack Henrik o Zoltan!
Att var bra eller dålig kanske mest handlar om att pricka formen.
Sedan vill jag ju inte bara vara hård och se ut som ett streck.
När jag ser filmer och bilder på mig själv ifrån tävling, då ser jag verkligen inte ut som jag tror eller hoppas att jag kan.
Det är som det är och jag tränar och sliter, men trampar mest vatten känns det som.
Strunt samma, jag känner att jag inte bör tävla, men kommer säkert att försöka igen.
Fast borde hoppa av dagarna före, är liksom nöjd då eller då blir det bara pannkaka.
Men vi struntar i det också…jag tränar och är nöjd med det.9 februari, 2009 at 23:25 #682563Anonym anvandareMemberDet Var coolt Att se en sådan förändring.
Är inte något inne på BB. Men vet du ungefär hur mycket av de 20 kg, som var fett, muskler och vatten???
Hur bar du dig åt, i stora drag, och hur orkar man med den otroligt tuffa motivationen. Jag behöver nu gå ner ca 5 kg i fett… HJÄLP
Edit: Såg nu att du skrev lite om att du är lite lagom duktigt på att hjälpa folk, kanske du kan komma med några tips osv, via PM?
10 februari, 2009 at 00:20 #682564Anonym anvandareMemberDamir_T wrote:Det Var coolt Att se en sådan förändring.Är inte något inne på BB. Men vet du ungefär hur mycket av de 20 kg, som var fett, muskler och vatten???
Hur bar du dig åt, i stora drag, och hur orkar man med den otroligt tuffa motivationen. Jag behöver nu gå ner ca 5 kg i fett… HJÄLP
Edit: Såg nu att du skrev lite om att du är lite lagom duktigt på att hjälpa folk, kanske du kan komma med några tips osv, via PM?
Jag skulle nog säga att hälften av den vikten är vatten och tyvärr är det ju en del muskelvatten.
Nu har jag skrivit om min kost och träning under hela dieten, men mest fått glåpord på att jag gör fel osv.
Varken orkar eller vill ta 5 månader + 9 veckor i repris och sedan har jag ju fortsatt att hålla mig till en diet utan kolhydrater…men dom första 5 månaderna som jag har bilder på här, var med kolhydrater.Hur man orkar kan man ju fråga sig, men framstegen är väl det som motiverar en + att tävlingen är målet.
Man funderar ofta på vad fan man håller på med under diet!
Har själv genomfört 8 1/2 tävlingsdieter dom sista 8 åren. Har förmodligen dietat halva den tiden ca. Man har ju även kört lite smådieter här och där.
Ja, vad motiverar en egentligen, varför kämpar man för något som bara tar tid, energi och kostar pengar…
Förmodligen att man trots allt älskar vad man gör! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.