13 veckors förändring

Home Forums Medlemsbilder 13 veckors förändring

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 45 total)
  • Author

Very nice:worship:

ahh det e ju lysande! Starkt jobbat Fredrik.

mvh pelle

good work :)

vill vi se n

HUR imponerande som helst :worship: han måste vara jävligt glad idag :yahoo:
    Så kul o se :emo-thumb

mkt bra jobbat:emo-thumb

Fy fan i h*lvete! :bb3: Grymt är ett passande ord här…:up:

F

hakkon wrote:
    Får man veta upplägget eller är det en hemlighet?

😮 . Ursäkta att jag ej har svarat. Det har varit mycket att komma i kapp på företaget, Tävlingarna har tagit mycket av min tid.
    Fredrik ska from januari träna lite mer för muskelmassa ca3 mån sedan blir det en till diet. Upplägget som har varit, koncetrerades på muskelkontakt och rätt tränings utförande, Tränings passen var aldrig lika.mycket stor fokus på att choka kropp och den mentala delen.Tex ett pass med 30-40 reps per muskelgrupp, för att sedan nästra vecka köra myket negativ träning(väldigt tungt). Märkte att Fredrik svara bättre med tyngre träning. Men eftersom det är början av Fredriks Träning,var det mycket som behövdes slippa mer på.Jag tycker det är viktigt att se hel heten(symmetrin) och arbeta därifrån, Redan från start.
    Maten var fördelad ungefär kolh 40% ,prot 40%, fett 20%. Det ändrades lite hela tiden. med fördelningen. Hade även mot slutet en dag i vecka med ca 1g kolh/kgkroppsvikt + att jag höjde fettet markant den dagen.
    Fredriks kropp fungerade bäst vid ca 2000 kcal startade på ca 2300kcal
    3 veckor av dessa var en test,För att se vad som fungerade för Fredrik.
    Morgon promenader. Börjades med ca 3-4 st 45 min på morgonen.
    sedan utökades det med tiden.Ville ej sänka kcal mer(ligger redan mycket lågt)
    Kommer tillbaks med mer info senare. Lite stressad.
    mvh Magnus”gullefjun” kemppi:)

Kul att se olika metoder och att dem funkar. Jag har kört liknande själv på min ”halv” diet, kanske lite mera proteiner. Tränings upplägget lät riktigt intressant, har kört så förr att man väldigt reglebundet bytt schema men inte såna drastiska ändringar på så kort tid. brukar ändra efter ca 3-4 veckor. visserligen så är passen i vecken hela tiden varierande… Men det lät så intressant att man kanske skulle prova nåt likande! :up:

Grymt resultat!!!! :worship:

mkt bra jobbat :) de ser j*kligt bra ut :) kepp going

grymt jobbat! :emo-thumb

en f

Hur bra som helst :up:

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 45 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.