14 år, 63kg och 178 cm

Home Forums Medlemsbilder 14 år, 63kg och 178 cm

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 68 total)
  • Author
    1996 wrote:
    Inte så bra för att ha ätit som en gris?

Missa det 😮

1996 wrote:
    3 kilo på 3 månader är ganska lite….

Om du förstår hur svårt det är för mig så skulle du tycka det är mycket. Har fått någon super förbränning från min pappas sida. Ett exempel när jag missade frukosten en dag så gick jag ner 5 kg.

BlackRetroBox wrote:
    Om du förstår hur svårt det är för mig så skulle du tycka det är mycket. Har fått någon super förbränning från min pappas sida. Ett exempel när jag missade frukosten en dag så gick jag ner 5 kg.

Tackar för dagens bakis-skratt, underbart.

Din ”superförbränning” kallas för pubertet och jag råder dig att köpa ny våg.

Fanlight wrote:
    Tackar för dagens bakis-skratt, underbart.

Din ”superförbränning” kallas för pubertet och jag råder dig att köpa ny våg.

Vågen fungerar utmärkt, den är ny. Vägde 67kg dagen innan sen missade jag frukosten och åt sedan lunch och middag och då stod det 62kg. Då är det antagligen fel på vågen isåfall.

.. missa frukosten och gick ner 5 kg? åt du 2 riskakor den dagen och va i bastu 5 timmar?

Hahahaha! :D

Ok – vi vänder på det kompis, om din våg funkar och allt är lugnt. Och du gick ner 5kg kroppsmassa för att du inte åt frukost – förstår du inte att det då bakvänt innebär att de dagar du inte gått ner de nämnda 5kg måste du alltså ha ätit över 5kg mat till frukost?

Om du inte hajar att en sån akut viktnedgång är omöjlig för att man missar frukosten, förstår du hur orimligt DET är? 5kg mat. Vad är det? Två liter mjölk, 25-30 polarmackor och två kingsizepaket flingor?

Lägg av nu. Det där förstår du själv att du har fått om bakfoten. Hög förbränning är en sak, puberteten som någon sa – we’ve all been there, men nu överdriver du lite grann.

Nää men vadå. Släng på en morgoncardio o så e man uppe i dryga 7 kilo ……….

BlackRetroBox wrote:

hahaahaha

Påminner lite om ”do i have potential?” tråden av någon anledning :)

Marcus Syvertsen wrote:
    Hahahaha! :D

Ok – vi vänder på det kompis, om din våg funkar och allt är lugnt. Och du gick ner 5kg kroppsmassa för att du inte åt frukost – förstår du inte att det då bakvänt innebär att de dagar du inte gått ner de nämnda 5kg måste du alltså ha ätit över 5kg mat till frukost?

Om du inte hajar att en sån akut viktnedgång är omöjlig för att man missar frukosten, förstår du hur orimligt DET är? 5kg mat. Vad är det? Två liter mjölk, 25-30 polarmackor och två kingsizepaket flingor?

Lägg av nu. Det där förstår du själv att du har fått om bakfoten. Hög förbränning är en sak, puberteten som någon sa – we’ve all been there, men nu överdriver du lite grann.

Kanske verkar som jag överdriver men vågen visade att jag gått ner 5 kilo så jag har ingen aning faktiskt.

Då är jag impad av din egenskap att kunna trycka i dig 35000kcal till frukost:).

Mike L wrote:
    Påminner lite om ”do i have potential?” tråden av någon anledning :)

Är det den där episka tråden som finns på något amerikanskt forum?
    Sjukt rolig tråd som levt i många, många år…

BlackRetroBox: kan det vara så att vågen är känslig för hur du står på
    den? Jag har haft en del vågar (även digitala) som visar lite olika
    kroppsvikt beronde på fotplacering.

Gettodachoppa wrote:
    Är det den där episka tråden som finns på något amerikanskt forum?
    Sjukt rolig tråd som levt i många, många år…

BlackRetroBox: kan det vara så att vågen är känslig för hur du står på
    den? Jag har haft en del vågar (även digitala) som visar lite olika
    kroppsvikt beronde på fotplacering.

Kanske, jag kan testa en annan våg hos en kompis se om det blir någon skillnad.

Att ha superförbränning är du inte ensam om, men det gör inte att du tappar 5 kg pga utebliven frukost. Det gör i så fall lättare för dig att gå upp i ”rätt” kroppsvikt! Det var en hel del som tittade snett på mig för att jag gått upp 20 kg på 6 månader och fortfarande hade 6-pack på magen…och det fick jag genom att äta enorma mängder mat, bullar, cheescake, milkshake, hamburgare, pizza, kebab osv. RIKTIGT gött! Antagligen den bästa ”ätartiden” i mitt liv… Nu har jag inte råd att äta allt det jag brukade göra (börjat studera och har fått barn)… Men sätt i dig allt du kan tänka dig, träna hårt och strunta i om det är fett med kalorier – även snabba kolhydrater – spelar ingen roll:pop:

Wathier wrote:
    Att ha superförbränning är du inte ensam om, men det gör inte att du tappar 5 kg pga utebliven frukost. Det gör i så fall lättare för dig att gå upp i ”rätt” kroppsvikt! Det var en hel del som tittade snett på mig för att jag gått upp 20 kg på 6 månader och fortfarande hade 6-pack på magen…och det fick jag genom att äta enorma mängder mat, bullar, cheescake, milkshake, hamburgare, pizza, kebab osv. RIKTIGT gött! Antagligen den bästa ”ätartiden” i mitt liv… Nu har jag inte råd att äta allt det jag brukade göra (börjat studera och har fått barn)… Men sätt i dig allt du kan tänka dig, träna hårt och strunta i om det är fett med kalorier – även snabba kolhydrater – spelar ingen roll:pop:

Tänkte samma sak, jag har alltid ätit skitmat men har alltid varit smal och haft 8 pack. Till och med min matte lärare som är 25 och tränar stirrade på min tallrik med mat varje dag på skolan. Det där med att jag fått från pappa är för att han och hans släkt har alltid varit smal och vi äter mängder av godis, ostkrokar, chips och dipp ungefär varje kväll.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 68 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.