Home › Forums › Medlemsbilder › 15 Månaders hård träning
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 februari, 2010 at 01:32 #58401Anonym anvandareMember26 februari, 2010 at 01:32 #326614Anonym anvandareMember
[http://www.youtube.com/watch?v=LmwdKlUAtSg]
15 Månaders hård träning här ljudet suger tyvärr ska försöka fixa det, har inte lagt in nå ben bilder men ska göra det senare jag är 17 år gammal.
som kosttillskott använder jag Gainer,Creatin och nu No-xplode! Bänkar 90 kilo väger 65.2 och är 167 lång. MVH Gustav26 februari, 2010 at 07:34 #326615Anonym anvandareMemberLite mindre tid spenderad på toaletten för att fota för bilddagboken så har du mer tid för benträningen
26 februari, 2010 at 09:54 #326616Anonym anvandareMembervisa benen
26 februari, 2010 at 10:14 #326617Anonym anvandareMembersynd bara att du saknar benen! varför tränar så många bara överkroppen?
26 februari, 2010 at 10:18 #326618Anonym anvandareMemberbra jobb. men fokus på ben och rygg behövs.
26 februari, 2010 at 12:11 #326619Anonym anvandareMemberKan ta och lägga in ben bilder lite senare idag!
26 februari, 2010 at 12:21 #326620Anonym anvandareMemberbalronx wrote:synd bara att du saknar benen! varför tränar så många bara överkroppen?Många resonerar så att de ändå kommer att ha långa badshorts eller byxor på sig ändå, så benen kommer ändå inte att synas…
Benen är, när det kommer till fysik som grunden på ett hus. Fuskbyggen kan se riktigt bra ut, men när man börjar skrapa på ytan så ser man att det inte kommer att hålla i längden…
Som uppfostrad i en idrottsfamilj så har det alltid varit budskapet att när det kommer till gymträning att man alltid ska börja med att fokusera stången på axlarna istället för på bröstet!
Plus…tjejer älskar faktiskt vältränade ben! Det är något som killar inte tror spelar någon roll heller:P
Det borde vara ett mål för alla tränande killar att kunna se häftiga ut i bara speedos! Och då krävs det ett par riktiga wheelz!
26 februari, 2010 at 12:45 #326621Anonym anvandareMemberDet har du säkert rätt i men det är så här att jag har inte kunnat träna ben så ofta går till sen sjukgymnast för att jag har ett så kallat slatterknä. men ska inte skylla på det häller jag köra ben 1 gång i veckan och vader 2 gånger nu när ni säger det så ska jag köra 2 gånger i veckan ni kan se min process senare kommer att lägga ut för och efter bilder tack för feedbacken!
26 februari, 2010 at 13:01 #326622Anonym anvandareMemberGustavronnie wrote:Det har du säkert rätt i men det är så här att jag har inte kunnat träna ben så ofta går till sen sjukgymnast för att jag har ett så kallat slatterknä. men ska inte skylla på det häller jag köra ben 1 gång i veckan och vader 2 gånger nu när ni säger det så ska jag köra 2 gånger i veckan ni kan se min process senare kommer att lägga ut för och efter bilder tack för feedbacken!Jag sa inte att du hade dåliga ben, då jag inte sett dem riktigt än, det jag skrev var mer om killar i allmännhet:D. Men visst är det starkt jobbat att få en så drastisk skillnad på överkroppen på 15 månader! Hoppas att benen blir bättre så du kan träna dem lika hårt som överkroppen!
Det är lite så att ben = Respekt på det här forumet. Det är det som skiljer discobyggarna från kroppsbyggarna;)
26 februari, 2010 at 18:26 #326623Anonym anvandareMemberOkey! haha
28 februari, 2010 at 12:05 #326624Anonym anvandareMemberWathier wrote:Många resonerar så att de ändå kommer att ha långa badshorts eller byxor på sig ändå, så benen kommer ändå inte att synas…Benen är, när det kommer till fysik som grunden på ett hus. Fuskbyggen kan se riktigt bra ut, men när man börjar skrapa på ytan så ser man att det inte kommer att hålla i längden…
Som uppfostrad i en idrottsfamilj så har det alltid varit budskapet att när det kommer till gymträning att man alltid ska börja med att fokusera stången på axlarna istället för på bröstet!
Plus…tjejer älskar faktiskt vältränade ben! Det är något som killar inte tror spelar någon roll heller:P
Det borde vara ett mål för alla tränande killar att kunna se häftiga ut i bara speedos! Och då krävs det ett par riktiga wheelz!
+1!
Bär era speedos med stolthet pojkar och träna ben!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.