Home › Forums › Medlemsbilder › 16 år och tränat 1 år!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 februari, 2007 at 23:15 #901257Anonym anvandareMemberTheBigOne wrote:Klart han har tagit 120kg med den kroppen. När jag va 16 år tog jag 160 kg bänk fast jag var ännu smalare, vägde bara 45 kg, man skulle kunna säga att jag var rätt så ”fittad”… Ja,nu när jag tänker på det så var jag SUPERFITTAD… Ska lägga in film på det snart. Min kompis är på semtester i Nya Zeeland så när han kommer så kan jag få låna den filmen från han. Och varför skulle jag ljuga om det? Vem ljuger på internet?
Känns som en meningslös ”tidsfördrivar”-tråd men det här inlägget fick mig att garva! :emo-thumb
/D26 februari, 2007 at 23:17 #901258Anonym anvandareMemberalanrahimi wrote:chilla, ja e 16, ja kan inte bygga hur stora muskler som helst, men skillnaden e ja e smal, mer fittadtur att det är någon som är ”fittad” hehehe:p
7 mars, 2007 at 14:40 #901259Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Känns som en meningslös ”tidsfördrivar”-tråd men det här inlägget fick mig att garva! :emo-thumb
/DDavid, jag försöker att inte läsa såna här trådar, men denna tråden irriterade mig. Lägg lite tid och läs alla inlägg.
1. någon påstår sig ta en vikt
2. någon tror inte på det
3. någon blir arg för att någon inte tror på det
4. killen som från början ljuger ”MYCKET UPPENBART” säger att han inte har anledning att ljuga på nätet
5. någon håller med och köper resonemanget
6. någon blir ännu mer irriterad för att inte nog med att killen ljuger han får andra att tro på han också
7. någon är sarkastisk över det hela (jag i detta fallet med det inlägget du syftade på)
8. folk fortsätter spekulera i om det är möjligt eller ej, massa experter runt 16 års ålder uttrycker deras åsikter.9. Orkar inte mer… Det är bara för mycket.
Som sagt brukar bespara mig själv en massa irritation genom att hoppas över såna trådar men just denna tråden läste jag av någon anledning. Trådar som är skapta bara för att reta folk är inget för mig. Aldrig mer. *poof*
7 mars, 2007 at 15:10 #901260Anonym anvandareMemberXamuel wrote:Du ser riktigt fittig ut! Good work!Hahahahahaha
7 mars, 2007 at 22:27 #901261Anonym anvandareMember7 mars, 2007 at 23:11 #901262Anonym anvandareMemberTheBigOne wrote:Klart han har tagit 120kg med den kroppen. När jag va 16 år tog jag 160 kg bänk fast jag var ännu smalare, vägde bara 45 kg, man skulle kunna säga att jag var rätt så ”fittad”… Ja,nu när jag tänker på det så var jag SUPERFITTAD… Ska lägga in film på det snart. Min kompis är på semtester i Nya Zeeland så när han kommer så kan jag få låna den filmen från han. Och varför skulle jag ljuga om det? Vem ljuger på internet?ASG
7 mars, 2007 at 23:49 #901263Anonym anvandareMemberNågonstans får jag känslan utav att det inte är tonåringar som har mest hormoner i sig… Men sånt får man ju inte prata om här, så vi lämnar det osagt.
:emo-thumb
7 mars, 2007 at 23:53 #901264Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Någonstans får jag känslan utav att det inte är tonåringar som har mest hormoner i sig… Men sånt får man ju inte prata om här, så vi lämnar det osagt.:emo-thumb
18 mars, 2007 at 13:42 #901265Anonym anvandareMemberGrymmeGreger wrote:Kan vi inte ha ett underforum för hormonstinna tonåringar
där de kan jämföra vikter, kroppsmått, tuffast kläder m.m ??Mitt förslag är ”Ungtupparnas bakgård”
(Vi har väl alla varit 16…)Haha, bra där
18 mars, 2007 at 14:06 #901266Anonym anvandareMemberGrymmeGreger wrote:Kan vi inte ha ett underforum för hormonstinna tonåringar
där de kan jämföra vikter, kroppsmått, tuffast kläder m.m ??Mitt förslag är ”Ungtupparnas bakgård”
(Vi har väl alla varit 16…)Bra sagt!
Marcus Syvertsen wrote:Någonstans får jag känslan utav att det inte är tonåringar som har mest hormoner i sig… Men sånt får man ju inte prata om här, så vi lämnar det osagt.:emo-thumb
Bättre sagt!
18 mars, 2007 at 14:22 #901267Anonym anvandareMemberVar är Guiance när man behöver honom?
18 mars, 2007 at 15:24 #901268Anonym anvandareMemberjsplit wrote:Var är Guiance när man behöver honom?varför behövs han ?
18 mars, 2007 at 15:33 #901269Anonym anvandareMemberGrymmeGreger wrote:Kan vi inte ha ett underforum för hormonstinna tonåringar
(Vi har väl alla varit 16…)ASG :pop:
18 mars, 2007 at 15:40 #901270Anonym anvandareMemberInzza wrote:varför behövs han ?Det är några som inte är v.i.p som säger vad dom vill!! 👿
18 mars, 2007 at 16:27 #901271Anonym anvandareMemberjwallin wrote:Det är några som inte är v.i.p som säger vad dom vill!! 👿
Klockrent! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.