16 veckor kvar till ordentligt ljus…

Home Forums Medlemsbilder 16 veckor kvar till ordentligt ljus…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 32 total)
  • Author
    Katti wrote:
    Riktigt fin fysik! Hade velat se en dubbelbicce bakifrån också!

Instämmer i kören och säger: Självklart ska han upp
    på SM!! Ge honom en flaska pro tan och en spark
    i häcken så är han good to go! :up:

Vet du vad? Det var den enda posen vi glömde, samtliga obligatoriska utom just den fotades men pga fotoförhållandena blev vissa av bilderna så dåliga att de inte ens efter behandling i datorn gick att använda :nerd:

Mycket bra…

Snygge Andy har verkligen gått från att vara snygg till att vara ännu snyggare!!!! :P Klappa honom på rumpan från mig :emo-thumb

/Linda

Godis_monstret wrote:
    Snygge Andy har verkligen gått från att vara snygg till att vara ännu snyggare!!!! :P Klappa honom på rumpan från mig :emo-thumb

/Linda

Han förväntar sig ett ”Snyggast på linen” från dig! :emo-thumb

Jag skriker mer upphetsande saker än så!!! I promise …. :P
    Ska bli ett sant nöje att se honom på scen igen..long time no see…

Mer Andy åt folket! Ha ha..

/Linda

IATOAON wrote:
    Han förväntar sig ett ”Snyggast på linen” från dig! :emo-thumb

Det är bara 8 veckor kvar till SM…
    Där gissar jag att vi får se Andreas, 2:a sist…
    men -80 kg kan ju bli tufft, med tanke på uppgiven vikt.
    Benen och vaderna ser ut att ha växt! :emo-thumb
    Är nog flera som saknar -85 kg i år![/b]

Jonas Lundberg wrote:
    Det är bara 8 veckor kvar till SM…
    Där gissar jag att vi får se Andreas, 2:a sist…
    men -80 kg kan ju bli tufft, med tanke på uppgiven vikt.
    Benen och vaderna ser ut att ha växt! :emo-thumb
    Är nog flera som saknar -85 kg i år![/b]

Du slår huvudet på spiken med din sista mening. Samtidigt tycker jag att han gott kan ställa upp i -90 där ändå (-80 skulle jag vilja påstå är omöjligt nu, det var svårt nog redan sist, krävdes mycket gladpack och vansinnes basturundor för att göra vågen nöjd)
    Hade han inte varit så förbannat oteknisk hade han kunnat berätta allt detta själv :) SM blir det inte tyvärr, just för att han är för tung för -80 men för lätt för -90. När det gäller hans tillväxt tycker jag främst det gått framåt på armarna, bröstet och låren sen sist det begav sig.

IATOAON wrote:
    Du slår huvudet på spiken med din sista mening. Samtidigt tycker jag att han gott kan ställa upp i -90 där ändå (-80 skulle jag vilja påstå är omöjligt nu, det var svårt nog redan sist, krävdes mycket gladpack och vansinnes basturundor för att göra vågen nöjd)
    Hade han inte varit så förbannat oteknisk hade han kunnat berätta allt detta själv :) SM blir det inte tyvärr, just för att han är för tung för -80 men för lätt för -90. När det gäller hans tillväxt tycker jag främst det gått framåt på armarna, bröstet och låren sen sist det begav sig.

Tycker att han borde köra ändå!
    Hans fysik är så pass bra.
    Anade att hans tanke var som du säger, men sitter formen där på 84-85 kg eller vad det nu kan bli, så räcker det långt…
    Kom igen nu Andreas! :emo-thumb

Jonas Lundberg wrote:
    Tycker att han borde köra ändå!
    Hans fysik är så pass bra.
    Anade att hans tanke var som du säger, men sitter formen där på 84-85 kg eller vad det nu kan bli, så räcker det långt…
    Kom igen nu Andreas! :emo-thumb

Kan inte mer än hålla med! Du vet hur byggare kan vara, envisa jävlar (förmodligen delvis därför de är så bra också).

Nice

Många brister, vänta minst 3 år till med att tävla, tycker jag. Ät mycket (tonfisk bygger, som de flesta vet, mycket starka och bulliga muskler med ådror och separationer.). Låt sen kroppen vila helt i några månader, och chocka den totalt med hård och oväntad träning (Pilates kan göra skillnaden mellan pallplats och publikplats, jag lovar.) sen är det bara att tömma ordentligt. Ni vet, sluta äta och dricka några dagar innan och sen komma upp på tävlingen (DC t ex) och slå hela domarkåren med häpnad. Bara ett tips från en som vill väl.

Ett stort plus får du dock för utstrålningen. Binais Begovic kan slänga sig i väggen. Den där fejjan utstrålar en sällan skådad maskulin självsäkerhet och närvaro. Om du vill så kan du garanterat ta med dig minst ett dussin heta bodyfitnesstjejer hem från vilken mässa som helst.

Nina Lätt wrote:
    Många brister, vänta minst 3 år till med att tävla, tycker jag. Ät mycket (tonfisk bygger, som de flesta vet, mycket starka och bulliga muskler med ådror och separationer.). Låt sen kroppen vila helt i några månader, och chocka den totalt med hård och oväntad träning (Pilates kan göra skillnaden mellan pallplats och publikplats, jag lovar.) sen är det bara att tömma ordentligt. Ni vet, sluta äta och dricka några dagar innan och sen komma upp på tävlingen (DC t ex) och slå hela domarkåren med häpnad. Bara ett tips från en som vill väl.

Ett stort plus får du dock för utstrålningen. Binais Begovic kan slänga sig i väggen. Den där fejjan utstrålar en sällan skådad maskulin självsäkerhet och närvaro. Om du vill så kan du garanterat ta med dig minst ett dussin heta bodyfitnesstjejer hem från vilken mässa som helst.

Många brister? Antar att du är ironisk…

Nina Lätt wrote:

Med tanke på munkkonsumtionen (och då är Malmöfestivalen ändå bara inne på sin 4e dag) tror jag du har rätt Nina. Eftersom han tyvärr (som alla kan se) lider av underutvecklad mag/bålmuskulatur och helt saknar djup i rutorna tror jag också att Pilates är lösningen på knuten. Visserligen har han i yngre dagar sysslat med karate men någon slagskämpe är han inte så det där med att slå domarkåren tror jag inte är ett steg i rätt riktning mot framgång.

Utstrålningen är redan väl beprövad vilket x antal gymreceptionister land och rike runt kan intyga :|

IATOAON wrote:
    Visserligen har han i yngre dagar sysslat med karate men någon slagskämpe är han inte så det där med att slå domarkåren tror jag inte är ett steg i rätt riktning mot framgång.

Vad menar du? Så har jag väl inte skrivit… Eller vänta nu… Var det ironi? :|

Alm wrote:
    Antar att du är ironisk…

Hur kan du tro det? Alla vet ju att bodybuildingintresserade är svåra att nå fram till med ironi, speciellt när tävlingarna närmar sig. Givetvis är jag så rak och tydlig som jag kan, för att på ett hårt men välvilligt sätt skydda Andy från det skamfyllda nederlag som han annars skulle stå helt oförberedd inför.

Med kärlek

”Funny shit” (c) Dave Grohl.

Många har mycket att lära om ironi på nätet alltså : D…

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 32 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.