17 åring vill ha kritik :D

Home Forums Medlemsbilder 17 åring vill ha kritik :D

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 61 total)
  • Author

”hahah nja avis eller? inget photoshopande här inte, och det ska du veta, lite små omoget att skriva så, han har slitit för att bli så, tro mig”
    Måste varit ett jävla slit om det nu var i hela 6 månader ;)

Jacksatan wrote:
    photoshop hej

ja kolla bakreaxlen samt mitt i biceps så blir de suddigt där Haha så antar de är fotoshopat så att en späd kropp blir en tanig kropp iställe :D

lightning wrote:
    ja kolla bakreaxlen samt mitt i biceps så blir de suddigt där Haha så antar de är fotoshopat så att en späd kropp blir en tanig kropp iställe :D

rofl, vi lägger upp film imorrn…. OK?

kepp wrote:
    hahah nja avis eller? inget photoshopande här inte, och det ska du veta, lite små omoget att skriva så, han har slitit för att bli så, tro mig

Slitit för att bli hur?

Bra genetik när det kommer till att få stora biceps, han har redan 2 bicepshuve, sen är det den enda han har.
    Men som sagt, bra förutsättningar verkar han ha.

Robin, lägg upp en film så får dom se :)

Guys, ni får tro vad ni vill. Det är svårt att tro det när man ser det på bild men hade ni sett det i verkligheten skulle ni se den extrema ”kulan”. Jag själv har aldrig sett något liknande, därför tycker jag det är väldigt tråkigt för han att få höra sådanna kommentarer. Jag kan till visso hålla med om att det ser fake’at ut, dock är det inte så det ligger till.

Och det där med slitet; De mördarpass han lagt ut under sin tid på gymmet skulle kunna fylla en basäng med svett. Allt detta för att få resultatet han är vid idag, men ni kommer förmodligen få se mer av den här killen i framtiden enligt mina misstankar.

petterk wrote:

Guys, ni får tro vad ni vill. Det är svårt att tro det när man ser det på bild men hade ni sett det i verkligheten skulle ni se den extrema ”kulan”. Jag själv har aldrig sett något liknande, därför tycker jag det är väldigt tråkigt för han att få höra sådanna kommentarer. Jag kan till visso hålla med om att det ser fake’at ut, dock är det inte så det ligger till.

Tycker inte att bicepsen ser fake ut, han kommer att ha lätt med bicepsen.
    Det är långt ifrån alla som har dubbla bicepshuve.
    Har också hört att vissa kan få fram trippla, men det är väldigt sällsynt.

petterk wrote:

Och det där med slitet; De mördarpass han lagt ut under sin tid på gymmet skulle kunna fylla en basäng med svett. Allt detta för att få resultatet han är vid idag, men ni kommer förmodligen få se mer av den här killen i framtiden enligt mina misstankar.

Vi får se vi får se. Det hänger väl helt på filmen, där jag hoppas att hans biceps gör sig bättre, tyckte den såg lite liten ut längdmässigt.

Jacksatan wrote:
    photoshop hej

En hel del kroppsdelar byter storlek ganska drastiskt mellan bilderna… Är de inte PSade är det dags att byta digitalkamera killen…:emo-thumb Alt, dags att lägga om träningsrutinen!;)

Ser ut att ha bra form din polare! :emo-thumb

Dock är det nått fel på eran kamera, eller så använder ni ett kraftigt vidvinkelobjektiv eller fisheye! Bilderna är utdragna, förutom den framför datorn, antar att ni använder webcamen där…

Film vore kul att se!

Laesk wrote:
    Ser ut att ha bra form din polare! :emo-thumb

Dock är det nått fel på eran kamera, eller så använder ni ett kraftigt vidvinkelobjektiv eller fisheye! Bilderna är utdragna, förutom den framför datorn, antar att ni använder webcamen där…

Film vore kul att se!

tack fö bra kretik :) , ja det är en 2mpixl mob vi knäppt med, men film kmr :)

Ey! Bollnäsbor! Mkt trevligt.

Var tränar ni?
    Dönje eller Nordic?

Döjne : D

Benjamin wrote:
    Det är långt ifrån alla som har dubbla bicepshuve.
    Har också hört att vissa kan få fram trippla, men det är väldigt sällsynt.

Trippla?! på en tvåhövdad muskel? :frust:

Mattias Hallberg wrote:
    Trippla?! på en tvåhövdad muskel? :frust:

Det stämmer

Photoshop ftw lol

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 61 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.