17 åring vill ha kritik :D

Home Forums Medlemsbilder 17 åring vill ha kritik :D

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 61 total)
  • Author

Lol

[http://rapidshare.de/files/33222436/simons_peak.mp4] där har ni som inte tror :)

lite mörkt men man ser..

men va i helvete.. :D
    Ronnie Coleman lookalike på den där,
    lats och biccar låg bra till i varje fall.

Haha helt sjukt :D

Ja det var grymt bra aså men det är ju så att det är på grund av hans gener som han har en sån peak. Hans muskel så lika dan ut inan han började träna fast mindre.

Matias wrote:
    Ja det var grymt bra aså men det är ju så att det är på grund av hans gener som han har en sån peak. Hans muskel så lika dan ut inan han började träna fast mindre.

Hahaha du vet ju inte vad du snackar om iaf!!! Jag vägde 59 kg och var/är 178 cm och nu väger jag 71kg… så jag såg inte ut som jag gör nu fast mindre!

olofssson wrote:
    Hahaha du vet ju inte vad du snackar om iaf!!! Jag vägde 59 kg och var/är 178 cm och nu väger jag 71kg… så jag såg inte ut som jag gör nu fast mindre!

det sa han inte iheller, han sa att muskelns uppbyggnad ser likadan ut, inte utseendet på kroppen. Hans gener har gett honom en väldigt schysst peak, och men lite mera massa så syns den bättre.

Freaky! ;)

kepp wrote:
    [http://rapidshare.de/files/33222436/simons_peak.mp4] där har ni som inte tror :)

lite mörkt men man ser..

måste man vara medlem för att kunna kolla på det klippet???

olofssson wrote:

Nä du vet säkert mer en mig du har ju faktist tränat i 6 månader :emo-thumb

Tompa_H wrote:
    måste man vara medlem för att kunna kolla på det klippet???

nepp, tryck på free längst ner, sen skriver du in siffrorna i den lilla rutan

kepp wrote:
    nepp, tryck på free längst ner, sen skriver du in siffrorna i den lilla rutan

fy fan vilken topp

får bara gratulera till gryma gener

Wolfen wrote:
    Jo.. Skit bra jobbat.. Lite avundsjuk blir man!

Tack så mycket : )

Sidan är nere

hultman wrote:
    Sidan är nere

Jag kollade på den för en sekund sen, funkade utmärkt!

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 61 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.