2 år av styrketräning och deff

Home Forums Medlemsbilder 2 år av styrketräning och deff

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Skulle va kul med lite feedback på min fysik.

Har tränat styrka i 2 år nu. Innan dess har jag inte tränat någonting. Ända från början så har jag ”deffat”. När jag började träna vägde jag ca 100 kg, men är nu nere på 79 kg. Något halvår innan jag började träna vägde jag som mest 112 kg, då är man fet då jag är 180 cm lång…

Nu börjar jag dock bli lite nojig då jag sjävklart vill lägga på mig något mer muskler men är ”livrädd” för att bli fet igen. Har någon något bra tips på vad jag skall göra?!:

är det inte bara en teoretisk möjlighet att gaina muskler utan fett ? Det är då, såvitt jag vet, en i de närmsta praktiskt omöjlighet

du ska inte bli rädd för att bli fet :)
    äter du fet mat utan att träna, självklart blir du lite småfet då ;)
    men inte om du tränar..
    jag kan t.ex käka hur mycket som helst utan att bli sådär småtjock…
    jag bränner endå bort allt i gymmet :P

har du några förebilder?
    annars så ser axlar, biceps å triceps bra ut

Gratulerar till en rejäl viktminskning! Fortsätt träna hårt och var inte rädd för att äta ordentligt. Märker du att du lägger på dig fett får du dra in lite på maten eller träna mer förbränning. Det är ingen lätt balansgång, men har du gått ner 21 kg på två år tror jag nog att både tålamod och envishet finns så att det räcker och blir över…:emo-thumb

Ja du.. du kan ju börja med o raka bort lite av ryamattan..då försvinner nog ett par kg till! ha ha..Förlåt..kunde inte hålla mig!

Bra gjort!

Är lite nyfiken på om du varit förkyld mer än vanligt under dessa två år med kcal-minus?

Med den längden och dom där musklerna kan du absolut gå upp till 85kg utan att se ”fet” ut.

Bra jobbat att gå ner de kilona du gjort! Tror liksom de andra, att bara du äter vettigt så är det nog ingen fara att du går upp en massa fett, speciellt inte om du tränar hårt för att lägga på dig muskler.. Håll reda på vad du stoppar i dig bara, men det gör du väl redan antar jag, eftersom det gått så bra hittills..

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.