Home › Forums › Medlemsbilder › 2 veckor kvar till DC 2005!!
fokuserat för mycket på överkroppen;)
Kul att se att de äntligen kommer lite nytt folk från blge inom fitness till att börja med och inte bara styrkelyft. Ser bra ut på armarna som sagt var lägg lite mer krut på benen, rygg och axlarna när dom ser små ut på dina armar. armarna:emo-thumb ben,rygg å axlar vill vi ser lite mer tryck i.
Till sist sätt borlänge på kartan nu visa var skåpet ska stå.
Lycka till
Mvh Magnus zunken Sundkvist
Fd gyminstruktör på svea tc i blge
Me no understand. :what:
hehe det
Bantar g
hehe happy?
hur mycket klarar du i b
kör inte bänk ofta men har tagit 115kg
undrar en grej, k
Kan man göra som man själv vill .. jag körde med samma förra året i DC. Lycka nu till på lördag.. Ska själv coacha detta året
Jag är ledsen om jag ger dig elak kritik, men det intrycket jag fick av bilderna var inte bra alls. Du har verkligen för stora armar speciellt i proportion till axlarna, känns disco och konstigt över det hela. Hade jag varit du hade jag kanske slutat träna biceps/triceps, så resten av kroppen får en chans att växa ifatt.
men egentligen är jag inte stor överhuvudtaget, kameran förvränger bilderna! :p hehe känner mig as liten nu å kommer säkert känna mig ännu mindre när jag står breve alla andra proffs, som säkert e skit stora!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY