2007 året allt kan hända!

Home Forums Medlemsbilder 2007 året allt kan hända!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 92 total)
  • Author
    Posts
  • #675115
    Marcus Syvertsen wrote:
    Hade velat se lite mer vidd, i vanlig ordning. Men herregud gubbe, vad det där ser grymt ut. Och du har inte sparat på Trapzen heller, det är bra! Man måste ha trapz, punkt.

    Ruskigt snyggt och välbyggt!

    MVH

    Traps, ben vader samt baksida axlar har jag haft som största fokus på senaste 2 åren. Kul att du tyckte trapsen har blivit bra.
    Kan/hinner inte bygga mera nu om det ska bli någon tävling i år. Endast poseringen kan göras bättre för att ge min fysik rättvisa. Har svårt att få till vidden, speciellt i latsspread. Trycker ihop mig men det går att träna bort samt strecha upp denna gamla oviga kropp! :(

    #675116

    väldigt fin o utvecklad fysik

    #675117
    Yacob wrote:
    All hjälp uppskattas! Tog åt mig av kritiken jag fick sist jag postade bilder. Vet ej om det syns att jag försökte komma ihåg att rätta till felen. Hade självutlösare om det kan tas som ursäkt. Allt ska gå naturligt och spontant till och för att det ska lyckas behövs massor med poseringsträning. Hmm … börjar nästan tro att du och JP är inte allt för onda! :|

    Du har PM.

    Hmm, det var ju inte bra. Läs min avatartext vet ja. :D

    #675118

    Stabilt bygge Zolli! Ser ut å ha köttat till dig sen sist. Framförallt hamstrings och vader la jag märke till. Se nu till och kom in riktigt krispig och torr, fast formen är nog det sista man behöver oroa sig för när det gäller dig:emo-thumb .

    MVH
    Ronnie

    #675119

    Ser bra ut big boy men måste säga at du ser större ut i verkligheten :D

    #675120
    Fidde_Mannen wrote:
    Ser bra ut big boy men måste säga at du ser större ut i verkligheten :D

    Du är BIG om någon. Tack iaf! Vi kanske får se i höst om jag är lika stor efter 10-12 veckors diet. :| Kommer en liten träningsbild som du tog igår.
    Det var någon på denna forum (tror jag) tyckte att jag hade dåliga bröst. Tycker den är alldelles lagom. :P

    #675121

    I wanna be just like that!

    #675122
    Fidde_Mannen wrote:
    Ser bra ut big boy men måste säga at du ser större ut i verkligheten :D

    När får man se bilder på dig då?

    #675123
    jwallin wrote:
    När får man se bilder på dig då?

    När jag inte är fet längre (dvs aldrig) och kanske öka träningen från 2 pass i veckan lol :D

    #675124
    Binais wrote:
    Lycka till på SM Zoltan :emo-thumb

    Tack det lär jag behöva!

    #675125

    Ser bra ut överlag Zoltan! Fin form!
    Lite mer lår och sen en del posering som man skulle kunna förändra, särskilt latspreaden bakifrån ser inte ut att göra dig rättvisa.

    Kul att lira mot dig i CSS igår Y4cob ;)

    Kör hårt och lycka till!

    #675126
    Martin. wrote:
    Ser bra ut överlag Zoltan! Fin form!
    Lite mer lår och sen en del posering som man skulle kunna förändra, särskilt latspreaden bakifrån ser inte ut att göra dig rättvisa.

    Kul att lira mot dig i CSS igår Y4cob ;)

    Kör hårt och lycka till!

    LOL! Det var en polare som satt och lirade med mitt konto. (Är inte så kass!) Jag hoppas kunna få till poserna bättre. 10 års discoträning har satt sina spår. Benen är på väg men det dröjer ett par år innan de är rätt storlek. Lycka till du med Martin!

    #675127
    Yacob wrote:
    LOL! Det var en polare som satt och lirade med mitt konto. (Är inte så kass!) Jag hoppas kunna få till poserna bättre. 10 års discoträning har satt sina spår. Benen är på väg men det dröjer ett par år innan de är rätt storlek. Lycka till med din SM satsning med Martin!

    Hehe, disco har väl alla tränat. Tror det kommer gå bra för dig i år! Bara du får ordning på poserna för fysiken finns där!

    Haha, trodde du hade legat av dig sen jag såg dig lira sist…

    Tack!

    #675128

    Grym kvalité på musklerna:up:
    Bara formen som ska prickas till SM så tror jag du kommer att göra stor skada:nod

    #675129

    Lite uppdatering!
    Var i Helsingborg för att hälsa på Csaba. Har åkt på en förkylning förra veckan och träningen har inte varit det bästa. Blev inte så många kort och det är lite pinsamt att klä av sig helt mitt på dagen framför alla. Blev några halvkroppsbilder där det bästa ljuset var.

    Morgonvikt runt 93.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 92 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.