2007 året allt kan hända!

Home Forums Medlemsbilder 2007 året allt kan hända!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 92 total)
  • Author
    Posts
  • #675130

    undrade just vad som hänt med uppdateringen i denna tråd…
    annars så ser det great ut som vanligt… hur många veckors diet kommer du köra?

    #675131

    Ska hem till Ungern på söndag. Den 24 startar dieten i så fall när jag är hemma igen! Ska försöka ta bra kort då istället.

    Tack som vanligt föresten! :D

    #675132
    Yacob wrote:
    Ska hem till Ungern på söndag. Den 24 startar dieten i så fall när jag är hemma igen! Ska försöka ta bra kort då istället.

    Tack som vanligt föresten! :D

    Du är på g o allt ligger i fas för dig.
    Ta det lugnt o vila upp dig i ungern sen ger vi järnet mot SM när du kommer hem:devil: :buttrock: :dance:

    #675133

    Tack ska ni ha boys and girls!

    #675134

    Vikt ca 89. Inte lätt att kort med självutlösare!

    #675135

    Det bara tuta och köra vidare!

    #675136

    Riktigt grymma bilder, tycker inte att benen är så dåliga som du säger, tycker tvärtom att dom ser bra ut.
    Lycka till med resten av dieten.

    #675137

    snyggt!!

    #675138

    Mycket bra ben!!

    #675139

    det ser nice Zoltich:up:
    vad planerar du att väga in på???
    Vh

    #675140

    Min enda chans för att placera mig högt i det här startfältet är att vara hård och posera bra. Vikten spelar ingen roll vad det hamnar på. Min gissning är att jag väger in på 85-86 kilo.

    #675141
    Yacob wrote:
    Min enda chans för att placera mig högt i det här startfältet är att vara hård och posera bra. Vikten spelar ingen roll vad det hamnar på. Min gissning är att jag väger in på 85-86 kilo.

    Visst du kommer att få kriga med några vassa motspelare, men tror garanterat att du kommer att placera dig bra.
    Hur kör du cardio träningen nu?:nerd:

    #675142

    Går till jobbet o hem. Ca 1 timme per dag. Helgerna cyklar jag 45 min på morgonen och går minst en halvtimme senare på dagen. Kommer höja cardion på om en vecka ett snäpp.

    #675143

    Går till jobbet o hem. Ca 1 timme per dag. Helgerna cyklar jag 45 min på morgonen och går minst en halvtimme senare på dagen. Kommer höja cardion om en vecka ett snäpp.

    #675144

    Riktigt snyggt, du har riktigt fina linjer måste jag säga.
    Benen är garanterat inte dåliga, ska man peka på nått så tycker jag det är ev. rygg (i vissa poser kan ju va själv utlösarn också :p) och vader men inget som drar ner märkvärt.

    Måste vara CSS lirandet som ger denna kropp eller hur ;)

    Lycka till nu!

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 92 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.