2007 året allt kan hända!

Home Forums Medlemsbilder 2007 året allt kan hända!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 92 total)
  • Author
    Posts
  • #675145
    Martin. wrote:
    Riktigt snyggt, du har riktigt fina linjer måste jag säga.
    Benen är garanterat inte dåliga, ska man peka på nått så tycker jag det är ev. rygg (i vissa poser kan ju va själv utlösarn också :p) och vader men inget som drar ner märkvärt.

    Måste vara CSS lirandet som ger denna kropp eller hur ;)

    Lycka till nu!

    Tack tack! Latsspreaden har blivit bättre men som vanligt syns det inte på kortet. Måste få allt att sitta direkt och spontant. Alltid lätt att skylla på utlösare, vinkel och ljus. Nu ska jag göra mitt bästa och hoppas det räcker till finalen åtminstånde. CSS måste vara som byggde dessa stockar till lår! :P

    Kör hårt Martin för det är inte långt kvar för dig heller!

    MVH Zoltan

    #675146
    Yacob wrote:
    Går till jobbet o hem. Ca 1 timme per dag. Helgerna cyklar jag 45 min på morgonen och går minst en halvtimme senare på dagen. Kommer höja cardion på om en vecka ett snäpp.

    uuhh då ligger jag några timmar högre än dig ;)
    men ska ju inte bara att tävla i att visa upp min kropp:|
    Känns det annars då?

    #675147
    jiggen wrote:
    uuhh då ligger jag några timmar högre än dig ;)
    men ska ju inte bara att tävla i att visa upp min kropp:|
    Känns det annars då?

    Jo då förutom att jag har en del att göra. Lagar mat nu 0500 på morgonen för jag har inte hunnit med det igår. Nu ska det köras mer cardio så jag hinner ifatt dig! Kör nu så det ryker du med! :up:

    #675148

    Du har ett litet ”v” i din stora V-rygg! Coolt! Axlarna är great tycker jag! Resten är… en bit stilig kille minsann! :)

    [img=http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=31462&stc=1&d=1188878847]

    #675149
    Yacob wrote:
    Jo då förutom att jag har en del att göra. Lagar mat nu 0500 på morgonen för jag har inte hunnit med det igår. Nu ska det köras mer cardio så jag hinner ifatt dig! Kör nu så det ryker du med! :up:

    hehe jo jag är inte orolig för att du inte ska göra det :emo-thumb
    börjar fan kännas lite segt här nu, börjar bli för tung för AF med min långa kropp så styrkan får ju lida för att jag växer….nåja bara att bita ihop och köra på in i det sissta.
    Varit ute och fiskat någon gös med fidde då

    #675150

    lovelysmile: V-et har jag aldrig tänkt på. :| Ser lite roligt ut tycker jag. Tack för de snälla orden!

    Jiggen: Fiske har det inte blivit pga att jag har för mycket att göra. Var ute med Fidde i början av aug sist.
    Hoppas du kommer slå alla dina tidigare tävlingsresultat nu på SM. (vilket jag tror du gör ganska lätt)

    SandroThorell: Tack och nej tack. Vill inte bli ”HUGE” men ännu mera symetrisk.

    #675151

    Tycker det e omöjligt o hitta ngra svagheter på ovankroppen , ser grymt symmetrisk ut . Nu är jag ingen bb-domare dock hehe.

    Även låren iförhållande till överkroppen ser bra ut , kanske att vaderna är en aning osymmetriska i jämförelse med låren, i synnerhet vänster vad ser mindre ut än höger :| ? man brukar ju vara större på ena sidan av kroppen ibland .

    Väldigt snygg fysik och symmetrisk fysik för överhuvudtaget . Svårt o hitta brister !
    mvh

    #675152

    Tycker att låren var rätt bra ändå, vaderna var lite väl små för de tjocka överarmarna och även dina ganska stora trapz, även om de inte var så högt satta i nacken.

    Gillar allting, förutom din latsspread framifrån, men det syns att du har gott om muskler att jobba med så slipar du till den lite grann blir det hela nog riktigt vasst!

    :up:

    MVH

    #675153
    Yacob wrote:
    Jiggen: Fiske har det inte blivit pga att jag har för mycket att göra. Var ute med Fidde i början av aug sist.
    Hoppas du kommer slå alla dina tidigare tävlingsresultat nu på SM. (vilket jag tror du gör ganska lätt)QUOTE]

    jag har inte hunnit fiska så mk med, mk nu med träning osv men ska slappna av lite efter lördagen 8)
    haha jo placerade mig som 14-15e förra året och kommer garanterat i topp 10 iår när vi bara är 10st anm, tråkigt men ska göra mitt bästa..
    går vikten åt rätt håll nu då?

    #675154
    Marcus Syvertsen wrote:
    Tycker att låren var rätt bra ändå, vaderna var lite väl små för de tjocka överarmarna och även dina ganska stora trapz, även om de inte var så högt satta i nacken.

    Gillar allting, förutom din latsspread framifrån, men det syns att du har gott om muskler att jobba med så slipar du till den lite grann blir det hela nog riktigt vasst!

    :up:

    MVH

    haha du funderar inte på att söka till dommare?:p
    eller njaa kanske inte är för bra, du är för ”rygg kåt” ;)

    #675155
    jiggen wrote:
    haha du funderar inte på att söka till dommare?:p
    eller njaa kanske inte är för bra, du är för ”rygg kåt” ;)

    HAHA …17 år o redan hittar han saker som ingen annan ser. blir nog en grym domare:D .

    #675156

    Tack ska ni ha grabbar! Är i mitt livs bästa form känns det som. Kort har det inte blivit några fler men ska fixa det förhoppningsvis under helgen.

    Marcus: Du har så rätt det du säger. Kämpar med latsspreaden men det vill sig inte riktg
    it. Men det ska GÅ!

    Jiggen: Vikten har gått ner en aning så det går åt rätt håll. Lycka till nu i helgen!

    MVH Z

    #675157
    Yacob wrote:
    Jiggen: Vikten har gått ner en aning så det går åt rätt håll. Lycka till nu i helgen!

    MVH Z

    gött för dig, sj har jag dragit ner mig 3kg på 10 dagar för att då till det okej, men känns sisådär, tyngre än sisst med mera muskler men inte i mitt livs form tyvärr :(
    nåja inget att gnälla om! men tack :up:

    #675158

    Tog lite kort när jag övade på det fria i helgen. Har inte haft internet på ett par veckor nu därför blev det inga fler kort publicerade. Kommer inte orka lägga upp fler innan SM. Försöker skala bort det sista på rygg och ben men jag är redan i mitt livs bästa form så jag är nöjd oavsett om jag lyckas med det eller ej. Har en tendens att lätt hålla vatten på ben och midjeparti men det ska inte vara några problem på tävlingsdagen. Peace out and wish me luck!

    MVH Zoltan

    #675159

    Tiiiiight Zoltan!…
    fan jag längtar hem till BC där de riktigt inspirerande byggarna finns :emo-thumb

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 92 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.