2007 året allt kan hända!

Home Forums Medlemsbilder 2007 året allt kan hända!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 92 total)
  • Author
    Yacob wrote:
    Tog lite kort när jag övade på det fria i helgen. Har inte haft internet på ett par veckor nu därför blev det inga fler kort publicerade. Kommer inte orka lägga upp fler innan SM. Försöker skala bort det sista på rygg och ben men jag är redan i mitt livs bästa form så jag är nöjd oavsett om jag lyckas med det eller ej. Har en tendens att lätt hålla vatten på ben och midjeparti men det ska inte vara några problem på tävlingsdagen. Peace out and wish me luck!

MVH Zoltan

Riktigt nice fysik! Bra jobbat! Och lycka till med tävlandet!

Yacob wrote:
    Tog lite kort när jag övade på det fria i helgen. Har inte haft internet på ett par veckor nu därför blev det inga fler kort publicerade. Kommer inte orka lägga upp fler innan SM. Försöker skala bort det sista på rygg och ben men jag är redan i mitt livs bästa form så jag är nöjd oavsett om jag lyckas med det eller ej. Har en tendens att lätt hålla vatten på ben och midjeparti men det ska inte vara några problem på tävlingsdagen. Peace out and wish me luck!

MVH Zoltan

Enligt mig har du den bästa fysiken på forumet. Jävlar vad snyggt. Symmetri ftw.

Yacob wrote:

MVH Zoltan

Det var min själ en av de bättre fysikerna jag har sett! Håll i nu de sista dagarna och lycka till på SM!

snyggt Z. ska bli kul å se dig på scen.

Bra form, bra posering, bra bröst, kanske lite mycket vrid i sidechesten!

Ser förbannat bra ut … gillar din fysik skarpt Zoltan.
    Håll ut det sista nu så får du snart njuta av scenens sötma

jag har sagt det förr.

en favoritfysik!

O M G – sjukt bra.

Skit snyggt Zoltan! Riktigt snygga linjer du har.
    Se till och köra hårt nu så kommer det gå grymt bra!!!

Mvh Niacus ;)

Tack så mycket alla! De här kommentarerna gör mig oerhört taggad. Sliter in i det sista nu och hoppas att det ger en finalplats!

hänger med dom övriga ser skit bra ut nu Zoltan :up: kommer bli ännu bättre när du torkar ut lite mer o får fram krispiga linjer på benen :D

Tummarna upp! :up:

grymt zoltan, du har fan helt perfekta magmuskler!…kommer gå fint för dig! lycka till

Håller med alla andra! Såhär fysik skulle jag verkligen vilja ha. Har sett dig några gånger på BC nu & tycker det är ser helt sjukt bra ut. Perfekt bild för mina framtida mål :emo-thumb

Grymt Zoltan!

Vi kommer och hejjar fram dig :)

Så ska vi äta burgare sen :D

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 92 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.