Home › Forums › Medlemsbilder › 2007 året allt kan hända!
Riktigt fin form Szabo! Det blir riktigt spännande att se dig nästa helg!:emo-thumb
hej ! yacop
skulle du ställa upp i sm i v-ås ?
det är ju bara en vecka dit… och du vill ner till 85an ???
skulle ta bort tummarna när du poserar framifrån
lycka till !!
grym form som fan fin fysik.
80s! Snyggt som fan, kommer gå bra det här!
Kom som sagt på 7.de plats efter missbedömt vätsketömmining och förrvirrade sista veckor som sabbade formen. Nu väger man tresiffrigt och mår väl. Slänger in som avslut ett par enligt mig lyckade bilder från både scen och studio.
MVH Z
…
Mycket grym fysik!, grattis!
Tyckte du såg riktgt grym ut på sm Zoltan :up:
trevligt o snackas vid trots vi båda var lite borta
fan zoltan, varje gång man ser dina bilder blir man sugen på å dieta, men tyvärr finns inget kvar sen :p
Det såg riktigt bra ut (Såg dig Live) på tävlingen och jag gillar din struktur :emo-thumb
Mvh Calle Sirén
Tack men jag var helt beng i huvudet som trodde att jag var bara lite vätskig. Grattis till vinsten, mycket bra presterat.
Vill en gång för alla tacka alla för allt stöd och peppning jag har fått här och IRL. Det har betytt jättemycket!
Lägger om träningen för en bra tid framöver som förhoppningsvis förbättrar mina svagheter. Tack ännu en gång!
Ser/såg riktigt bra ut, hade gärna sett att du håller in magen lite mer i side triceps. Kanske bara var en tillfällighet dock. Perfekt färg förövrigt.
Bump
Ser bra ut, den klassen skulle jag vilja vara i med
helo din lille:) någon tränings verk i armarna sen i går i markaryd:)?´själv har man fått sig en rejäl fin!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY