Home › Forums › Medlemsbilder › 3 nya bilder
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 november, 2006 at 05:48 #951114Anonym anvandareMember
Tsss typiskt Fitness:p :emo-thumb
4 november, 2006 at 09:42 #951115Anonym anvandareMemberDu har en bra grund att bygga på, hur länge har du tränat 2-3år??
4 november, 2006 at 09:52 #951116Anonym anvandareMemberSuper-duuuper! :nod :up:
4 november, 2006 at 09:55 #951117Anonym anvandareMemberSer mycket bra ut Fredrik :up: kör nu på den sista tiden.
Det ska bli kul att se dig på scen igen.4 november, 2006 at 10:24 #951118Anonym anvandareMemberYo glömde lägga upp mina små ben, här är 3 efter mitt intervall pass i morse.
Fick pump…
Ja jag ska göra så gott jag kan med hårdheten till tävlingen.
Dock så blir det inte alls dit jag ville, som jag sa innan med sjukdomar o virus etc.
Den formen jag är i nu skulle jag varit för ca4 veckor sedan, men bara att köra på, fy den som ger sig.
Är lite nojig för frugan bara, det är hon som får bestämma om jag kommer upp eller inte, har sagt till henna att säga om det är lönt eller inte veckan före, tävling.
hon är mer kritisk än vad jag själv är till mina klienter.Men jag ska bli så bra jag kan i detta utgångs läge.
Trevlig helg alla.
Syns på Lucia4 november, 2006 at 10:30 #951119Anonym anvandareMemberhmm ok dubbel fram o line , pose med.
Hatar dubbel bak o framifrån, pga av skadan i biceps och i bröstet så kan jag ej dra ut fullt på ryggen, och får ingen kontakt i den posen.
Så den kan komma att se lite knepig ut på tävlingen om ni undrar varför jag ej flexar den för fullt så är det för att det gör så satans ont i fäste i bröst biceps övergången, och mest för att jag inte hittar den längre i flexat läge
, men här är dubbeln
MVH4 november, 2006 at 11:52 #951120Anonym anvandareMemberVille bara säga att jag tycker du har sveriges bästa ben och vader, hoppas det går bra för dig på lucia. Jag ska sitta i publiken och dricka prottedrinkar och heja på dig.:emo-thumb :emo-thumb
4 november, 2006 at 11:56 #951121Anonym anvandareMemberFredrik Carlsson wrote:hmm ok dubbel fram o line , pose med.Hatar dubbel bak o framifrån, pga av skadan i biceps och i bröstet så kan jag ej dra ut fullt på ryggen, och får ingen kontakt i den posen.
Så den kan komma att se lite knepig ut på tävlingen om ni undrar varför jag ej flexar den för fullt så är det för att det gör så satans ont i fäste i bröst biceps övergången, och mest för att jag inte hittar den längre i flexat läge
, men här är dubbeln
MVHDu vinner fredrik!!
4 november, 2006 at 12:43 #951122Anonym anvandareMemberJa jäklar, den synd då att du har piskat vaderna 2 ggr i veckan;)
Inte många som har såna bölder till vader:p
Fattar inte att du kan ha såna ben fast du inte knappt tränar dom (visst sa du det för ett tag sen)Antingen är det fel på dej eller mej, du träna knappt ben och har såna jäkla stockar, och jag kör ben och hoppas att dom ska växa……men inte:(
4 november, 2006 at 12:46 #951123Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Ja jäklar, den synd då att du har piskat vaderna 2 ggr i veckan;)
Inte många som har såna bölder till vader:p
Fattar inte att du kan ha såna ben fast du inte knappt tränar dom (visst sa du det för ett tag sen)Antingen är det fel på dej eller mej, du träna knappt ben och har såna jäkla stockar, och jag kör ben och hoppas att dom ska växa……men inte:(
jo stämmer 3 hårda ben pass på ca 4 mån har det blivigt, framsida då…
bak ben kör jag lite varje vecka.
vader 2-4 pass per vecka
håller kvar rätt mycke volym på framsidan från intervall cycklingen, ändå
4 november, 2006 at 12:51 #951124Anonym anvandareMemberBörjar se bra ut Monster mannen! Bit ihop nu! Inte långt kvar till Lucia. Jag betalar maten efteråt.
4 november, 2006 at 13:42 #951125Anonym anvandareMemberToppform. Vaderna är outstanding.
4 november, 2006 at 13:47 #951126Anonym anvandareMemberEtt ända ord för dej Fredde: FREAK
4 november, 2006 at 14:55 #951127Anonym anvandareMemberDet ser bra ut Fredrik!:bb2:
5 november, 2006 at 22:59 #951128Anonym anvandareMemberImponerande indeed, du har min röst på lucia.. om du skall skala av dig ytterligare 7kg på din dagsform idag så är det enda jag har att säga – ”ripped to shreds!!!” :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.